(P) Dr.Max, a doua cea mai extinsă reţea de farmacii la nivel naţional, donează peste 150.000 de Euro către Asociaţia Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor

204 afișări
Imaginea articolului (P) Dr.Max, a doua cea mai extinsă reţea de farmacii la nivel naţional, donează peste 150.000 de Euro către Asociaţia Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor

(P) Dr.Max, a doua cea mai extinsă reţea de farmacii la nivel naţional, donează peste 150.000 de Euro către Asociaţia Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor

Bucureşti, iunie 2021 -  Farmaciile Dr.Max şi Asociaţia Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor anunţă rezultatele primei etape a campaniei Alături de Oameni, realizată cu suportul agenţiei Ogilvy România.  

În linie cu promisiunea brandului de a asculta oamenii, obiectivul principal al campaniei a fost aducerea în prim plan a unei teme actuale şi tabu a societăţii româneşti: condamnarea la singurătate şi izolare a persoanelor trecute de 65 ani. În România, peste 1,5 milioane de vârstnici suferă de singurătate*, lucru care afectează dramatic calitatea vieţii. 

 

Rezultatele primei etape ale campaniei, la doar o lună de la lansare, arată că românii sunt deschişi să sprijine această cauză. S-au înregistrat aproape 300 de aplicaţii de voluntariat şi peste 150 de noi beneficiari ai programelor Asociaţiei. Dintre aceştia, aproape jumătate primesc şi ajutor material, iar Dr.Max susţine realizarea obiectivelor cu o donaţie de peste 150.000 de Euro. Cu ajutorul acestora, Asociaţia Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor va reuşi să îşi extindă actvitatea în mai multe oraşe din ţară şi, în felul acesta, să ajute un număr tot mai mare de bătrâni să aibă o viaţă mai bună. Voluntarii vor fi alături de aceştia prin vizite de socializare şi dar şi prin sprijin practic sau organizarea unor excursii, scurte vacanţe, aniversări şi sărbători petrecute împreună.

 

“Farmaciile Dr.Max s-au alăturat acestei cauze, printr-un parteneriat care urmăreşte consolidarea acţiunilor deja realizate de Asociaţia Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor, în misiunea acesteia de a combate singurătatea şi efectele izolării în rândul persoanelor vârstnice. Contribuţia la îmbunătăţirea nivelului de sănătate, pornind de la nevoile reale ale oamenilor, se află în centru modelului de business Dr.Max, iar campania Alături de oameni a pornit ca o consecinţă naturală a acestui lucru.” Cezar Zaharia, CEO A&D Pharma.

 

Parteneriatul continuă şi rămâne o iniţiativă civică pe termen lung, urmând şi alte acţiuni de susţinere a acestei cauze şi a programelor desfăşurate de Asociaţia Niciodată Singur.

 

Campania s-a desfăşurat în social media şi TV şi a fost susţinută prin parteneriate şi campanii media. De asemenea, nume importante din lumea divertismentului românesc au răspuns invitaţiei de a se alătura campaniei, pentru a susţine dreptul la o viaţă trăită cu demnitate: Teo Trandafir, Iuliana Tudor, Andreea Bălan şi Teo Rogobete

*conf unui studiu GfK pentru FRMR

Despre Dr.Max

Brandul Dr.Max este prezent şi în Cehia, Slovacia, Polonia, Serbia şi Italia şi are acelaşi obiectiv de a contribui la îmbunătăţirea nivelului de sănătate a consumatorilor, oferind o gamă extinsă de medicamente şi servicii farmaceutice. Dr.Max este un brand modern care are curajul să inoveze şi să ridice constant standardele industriei pentru a oferi cele mai eficiente soluţii pentru o viaţă sănătoasă, cu produse de calitate la preţuri accesibile. 

Pentru informaţii suplimentare despre brandul Dr.Max, accesaţi website-ul www.drmax.ro. 

Despre Asociaţia Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor

Misiunea Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor este despre a fi împreună în cauza singurătăţii vârstnicilor, împreună pentru demnitate la orice vârstă, împreună prin voluntariat şi implicare, pentru un impact de durată în viaţa bătrânilor noştri. Cu ajutorul voluntarilor, Asociaţia Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor oferă sprijin moral, practic şi material vârstnicilor care locuiesc singuri sau în căminele de bătrâni din Bucureşti, Brăila, Piteşti, Ploieşti, Constanţa, Târgovişte, Râmnicu-Vâlcea Iaşi şi Cluj-Napoca. Metoda de intervenţie, dezvoltată de Asociaţia Les Petits Frères des Pauvres (Franţa) acum 75 de ani, vizează combaterea singurătăţii şi a izolării sociale şi oferirea de ajutor adaptat nevoilor individuale ale fiecărui beneficiar. Află cum te poţi implica în viaţa vârstnicilor singuri pe www.niciodatasingur.ro.

 

Ogilvy Group, parte din reţeaua internaţională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY).

Pe piaţa locală, Ogilvy creează platforme de comunicare, experiente si campanii personalizate pentru a răspunde celor mai specifice nevoi ale brandurilor. Ogilvy construieşte branduri, le gestionează reputaţia şi le sprijină ascensiunea printr-un storytelling creativ, susţinut de date şi tehnologie, având la bază  următoarele arii de expertiză: strategie de brand, advertising, customer engagement&commerce, PR & Influence şi digital transformation. 

Portofoliul de clienţi cuprinde atât business-uri locale, cât şi branduri internaţionale, precum Kimberly Clark, Dr. Oetker, Berlin – Chemie, Dr. Max, Mondelez, 888 Holdings PLC, Microsoft, Globalworth, Leroy Merlin, Bayer, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo şi multe alte branduri de renume. 

Mai multe despre proiectele dezvoltate de Ogilvy România sunt disponibile aici

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici