Campanie KFC – Răspunde la o întrebare de BAC şi ai net gratuit o oră

KFC România şi MRM//McCann România a lansat Campania WI-Fi Test, donând 5700 MP de internet gratuit pregătirii tinerilor pentru examenul de Bacalaureat, având în vedere că peste 40% dintre absolvenţii de liceu din ţară nu au promovat examenul de Bacalaureat în 2015.

1335 afișări
Imaginea articolului Campanie KFC – Răspunde la o întrebare de BAC şi ai net gratuit o oră

Campanie KFC – Răspunde la o întrebare de BAC şi ai net gratuit o oră (Imagine: Laszlo Mihaly/ Arhiva Mediafax Foto)

KFC România a anunţat că pune reţeaua gratuită Wi-Fi în folosul educaţiei, luând în considerare "o criză naţională a sistemului de învăţământ", şi anume faptul că anul trecut, peste 40% dintre absolvenţii de liceu din România nu trecut examenul de Bacalaureat.

Pentru a da o mână de ajutor sistemului de învăţământ din România chiar înaintea mult temutului examen, KFC România şi MRM//McCann România a lansat Campania WI-Fi Test, donând 5700 MP de internet gratuit pregătirii tinerilor pentru examenul de Bacalaureat.

Restaurantele KFC din toată ţara îşi vor schimba întregul sistem de rutere pentru a înlocui parolele de Wi-Fi existente cu sute de întrebări care se regăsesc şi în examenul de Bacalaureat.

Mecanismul este simplu. În momentul în care un client (targetul fiind adolescenţii) ajunge într-un restaurant KFC şi vrea să se conecteze la internet, va căuta reţeaua Wi-Fi Test. Apăsând butonul "Conectare", va primi o întrebare dintr-o bază de date de întrebări de la examenul de Bacalaureat, toate aprobate cu profesori de liceu. Dacă va şti răspunsul corect, va avea internet gratuit timp de o oră (după o oră, procesul trebuie reluat).

Pentru ca această campanie să le fie de ajutor în întregul proces de pregătire pentru examene, dacă aceştia nu ştiu răspunsul la o întrebare, vor fi redirecţionaţi către un text care explică în detaliu răspunsul corect.

Contactat de MEDIAFAX, un reprezentant McCann România a precizat că reţeaua Wi-Fi Test va fi singura reţea disponibilă clienţilor KFC. Astfel, indiferent de vârsta pe care o are sau faptul că a promovat examenul de Bacalaureat în urmă cu mulţi ani, orice client care va dori să se conecteze gratuit la internet în restaurantele lanţului de fast-food KFC, va trebui să răspundă unei întrebări.

La această adresă, http://tinyurl.com/zw4x93b, poate fi vizionat un film demo (în engleză) care explică mecanismele campaniei.

"Romania se număra printre ţările cu cea mai mare viteză a internetului (top 3 mondial), iar un alt record ar fi că adolescenţii din România sunt cei care-l folosesc cel mai mult. Din păcate, în ceea ce priveşte performanţele sistemului de educaţie, România se clasează mult mai jos. Donaţiile digitale în folosul conunitatii sunt din ce în ce mai frecvente în rândul brandurilor implicate social şi sunt mândru că MRM//McCann România şi KFC România sunt parte din această mişcare globala", a declarat Nir Refuah, Chief Creative Officer MRM//McCann România.

"Când eşti adolescent şi toată lumea îţi spune să înveţi, ai face orice altceva. Noi am vrut să le dăm adolescenţilor o metodă alternativă de studiu pentru Bacalaureat, una care transforma şcoală şi învăţatul în ceva (mai) distractiv. Şi cum am fi putut să o facem mai bine decât folosind ceva ce se regăseşte în activităţile lor zilnice – Internetul?", a declarat Ioana Filip, Executive Creative Director MRM//McCann România.

După ce acest proiect va fi implementat complet, KFC România va oferi software-ul de rutere tuturor organizaţiilor şi chiar şi familiilor care vor să-şi transforma propriul Wi-Fi într-o metodă de învăţare pentru elevi şi nu numai.

Alte filme promovare a campaniei pot fi vizionate la aceste adrese: https://youtu.be/dNm27uEX-ZE (clip "Casa albă"), https://youtu.be/Ia9P-ryyGnw (clip "Românul modern"), https://youtu.be/zJWY5FdKus8 (clip "Vikingii").

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici