Astfel, începând de marţi, Mediafax va difuza o serie de materiale de presă referitoare la legea picnicului, locurile de ieşit la iarbă verde, ce s-a întâmplat anul trecut, amenzile aplicate până în prezent. Aceste materiale de presă vizează informarea publicului despre condiţiile de petrecere a timpului liber în natură, încercând să inducă atât respectul pentru mediu, cât şi un comportament civilizat.
Citeşte şi: Campanie Mediafax „Viaţa după grătar”: Amenzi între 100 şi 5.000 de lei pentru cei care nu protejează natura când merg la picnic
Citeşte şi: Campanie Mediafax „Viaţa după grătar”: Zonele de picnic, controlate în perioada minivacanţei de 1 Mai
Citeşte şi: Campanie Mediafax „Viaţa după grătar”: Picnic românesc – locuri amenajate, dar şi tradiţionale, cu gunoaie şi grătare furate
Campania se adresează publicului Mediafax şi se va desfăşura cu ajutorul acestuia pe pagina de Facebook a site-ului Mediafax.ro, la adresa www.facebook.com/mediafax.ro.
Utilizatorii pot posta fotografii cu zonele de picnic în care au ales să facă un grătar, arătând ce rămâne în urma lor şi a celorlalţi vecini de iarbă verde. Fiecare poză afişată pe timeline-ul paginii Mediafax.ro trebuie să aibă setarea „public” şi să fie însoţită în descriere de numele localităţii sau a zonei unde este făcută şi, obligatoriu, de eticheta #viatadupagratar.
Implicarea cetăţenilor civilizaţi şi cu simţ civic poate schimba atitudinea şi comportamentul celor care nesocotesc importanţa unui mediu înconjurător curat, fără gunoaie şi pet-uri.