În perioada de izolare românii au căutat cu 83% mai mult pe Google: „case de vânzare”

  • Izolarea socială a modificat preferinţele locative ale românilor, care prezintă un interes crescut pentru achiziţia de case.
  • Expresia „case de vânzare” a cunoscut pe Google o creştere de 83% în luna iunie, comparativ cu martie 2020, conform Search Ads, agenţie de marketing online.
460 afișări
Imaginea articolului În perioada de izolare românii au căutat cu 83% mai mult pe Google: „case de vânzare”

În perioada de izolare românii au căutat cu 83% mai mult pe Google: „case de vânzare”

„Am observat în ultimele luni o nouă tendinţă în materie de preferinţe imobiliare, respectiv un interes crescut al românilor pentru achiziţia de case, creat pe fondul perioadei de izolare socială. Pentru a veni în întâmpinarea acestei nevoi, dezvoltatorii imobiliari trebuie să-şi aducă proiectele în atenţia posibililor cumpărători prin diverse metode, cea mai potrivită în acest context fiind promovarea online”, a declarat Paul Smarandache, managing partner Search Ads.

Expresia „case de vânzare” a cunoscut o creştere de 83% în iunie 2020, comparativ cu iulie 2019, de la 14.800 la 27.000 de căutări pe Google. Cele mai multe căutări pe această expresie s-au înregistrat în Bucureşti (cca. 30%), care se află la o distanţă foarte mare de celelalte mari oraşe precum Timişoara, Braşov, Cluj sau Constanţa, care au între 3,5 şi 4,4% dintre căutări. Cele mai căutate tipuri sunt casele normale, însă se observă şi o uşoară creştere în ceea ce priveşte casele „pasive” sau „smart”.

De asemenea, căutările pe expresia ”case de vânzare Bucureşti” se află la cel mai înalt nivel din ultimii ani. Aceasta a înregistrat în luna iunie 2020 o creştere de peste 80% comparativ cu iulie 2019, respectiv cu martie 2020, lună ce marchează începutul stării de urgenţă. Astfel, dacă în iulie 2019, dar şi în martie 2020, această expresie era căutată de circa 8.000 de ori/lună, în iunie 2020 a înregistrat peste 14.800 de căutări.

Şi căutările de apartamente au cunoscut creşteri, însă la un nivel mai scăzut faţă de cele de case. Expresiile „apartamente de vânzare” şi „apartamente Bucureşti” au cunoscut o creştere de circa 30% în iunie 2020, faţă de aprilie 2020 - care a fost cea mai slabă lună din această perspectivă. În ceea ce ţine de tipul de apartament, topul preferinţelor nu a suferit modificări, „apartamente de 2 camere” aflându-se în continuare cea mai căutată expresie, aproape dublu faţă de „apartamente 3 camere” şi de opt ori mai accesată decât „apartamente 4 camere”.

Indiferent de expresia căutată, căutările în domeniu se fac preponderent de pe mobil, într-o proporţie de circa 67,5%.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici