Încă un start-up de succes românesc: Questo. Aplicaţia de turism prin care poţi să explorezi oraşul prin ochii localnicilor

  • Questo este o aplicaţie pe telefon care funcţionează prin GPS ca ghid turistic
  • Peste 100.000 de utilizatori au terminat cel puţin un quest până acum
  • Numărul persoanelor care au utilizat aplicaţia a crescut cu 20% în pandemie
  • Toate jocurile sunt create de localnici sau în parteneriat cu alte companii
405 afişări
Imaginea articolului Încă un start-up de succes românesc: Questo. Aplicaţia de turism prin care poţi să explorezi oraşul prin ochii localnicilor

Companiile româneşti sunt în plin proces de expansiune. De la Uipath, cel mai valoros start-up din IT pornit din România şi primul unicorn românesc, la Elrond, start-up-ul sibian care a depăşit evaluarea de 1 miliard de euro luna trecută, până la Questo, aplicaţia de turism prin care poţi să explorezi oraşul pe care îl vizitezi prin ochii localnicilor.

Questo a anunţat o nouă rundă de finanţare pentru platforma sa. O sumă deloc modestă de 1,5 milioane de dolari. Compania speră, astfel, să devină al treilea unicorn românesc. Finanţarea obţinută este destinată dezvoltării companiei la nivel global şi vizează extinderea proiectului în 200 de oraşe până la finalul anului, în principal pe piaţa din Statele Unite.

Claudiu Petria, cofondator al aplicaţiei, a anunţat astăzi investiţia la Aleph News şi a dat toate detaliile.

Claudiu Petria, co-fondator Questo: Cred că după ce ni s-au alăturat în vară, pentru că tot ei au investit în noi şi în vară, ne-a fost mult mai uşor pentru că au văzut pas cu pas progresul pe care l-am făcut. Noi în ultimul an am crescut de la o prezenţă din 37 de oraşe, am ajuns la peste 100 de oraşe. Suntem prezenţi în peste 30 de ţări de pe patru continente. Avem o activitate destul de intensă, chiar dacă pandemia a afectat foarte, foarte mult industria de travel, am reuşit totuşi să oferim oamenilor o experienţă care să fie safe, am reuşit să le dăm posibilitatea să se joace în oraşele lor sau în împrejurimi, în aşa fel încât să evite spaţiile aglomerate şi să evite contactul cu alţi oameni.

  • Jocurile sunt disponibile 24/7, 365 de zile pe an
  • Preţuri joc: între 8 şi 20 de euro
  • Investiţii până acum: 600.000 de euro
  • Începutul lui 2020: Questo era prezent în 40 oraşe din Europa
  • În prezent: 100 oraşe de pe patru contiente

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici