- Home
- Social
- (31.07.2020, 19:17)
- Gabriela Pătrulescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Izolarea a mutat cumpărăturile în mediul virtual. Achiziţiile online au crescut spectaculos în primele 6 luni
- În perioada stării de urgenţă, numărul de tranzacţii la cumpărăturile online a crescut cu 75%, conform MerchantPro
- Creşterea s-a menţinut şi după 15 mai, chiar dacă în luna iunie magazinele offline s-au redeschis
- Numărul cererilor pentru deschiderea magazinelor online s-a triplat în ultimele luni
339 afișări
Ţi se pare mai confortabil şi practic să comanzi online ceea ce ai nevoie? Dacă în perioada izolării erai nevoit să te aprovizionezi din mediul virtual, acum a devenit un obicei. Şi pentru că tendinţa este ca shopping-ul să se mute în online, retailerii se adaptează. În ultimele luni, cererea pentru deschiderea magazinelor virtuale s-a triplat pe platforma MerchantPro.
„Practic, în perioada stării de urgenţă,15 martie-15 mai, a existat o creştere de 75% la nivelul numărului de tranzacţii comparat cu aceeaşi perioadă din 2019. Inclusiv după 15 mai, creşterile au fost similare cu perioada stării de urgenţă”, a spus Raluca Simion, marketing manager MerchantPro.
Ce avantaj prezintă cumpărăturile pe internet?
„Pierd mult timp să merg în toate magazinele, să caut ce am nevoie. Aşa, online, intru pe 3 site-uri şi mi-am găsit”, a explicat unul dintre clienţii magazinelor online.
Când ai făcut ultima dată cumpărăturile, le-ai făcut online sau în magazin fizic? Ştim cu toţii că, în perioada izolării, vânzările online au ajuns la un nivel record. Surprinzător este că, şi după ce magazinele fizice s-au redeschis, românii au continuat să comande în mediul virtual. Practic, vânzările online nu şi-au pierdut deloc din popularitate.
Evoluţia vânzărilor online în ultimele luni
În perioada ianuarie-iunie 2020, vânzările online au crescut cu 44%. În aceeaşi perioadă, valoarea comenzilor online s-a majorat cu 62%. Valoarea medie a unei comenzi a crescut, de asemenea, cu 12%. Tot în primul semestru, cifra de afaceri a Marchant Pro a înregistrat o creştere cu 20%.
În 2019, valoarea pieţei de retail online din România a fost de circa 4,3 miliarde de euro. Anul acesta, piaţa va înregistra o creştere cu circa 28%, până la 5,5 miliarde de lei (estimare Holvart&Partners).
În 2019, valoarea pieţei de retail online din România a fost de circa 4,3 miliarde de euro. Anul acesta, piaţa va înregistra o creştere cu circa 28%, până la 5,5 miliarde de lei (estimare Holvart&Partners).
ULTIMELE ȘTIRI
-
FOTO. O femeie a rămas șocată după ce a descoperit un bilet în sacoul său: „Îngropați-mă în acest costum roșu”
-
Baraj imens pe râul Nipro, lângă Herson, aruncat în aer. Rusia şi Ucraina se acuză reciproc
-
Cea mai mare problemă pentru Europa şi Ucraina ar putea fi renaşterea Imperiului Austro-Ungar / Politicienii pro-ruşi cresc în sondaje în Austria şi Slovacia
-
De la DeSantis la Pence - Cine sunt candidaţii care îl provoacă pe Trump la cursa pentru Casa Albă din 2024

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




PROSPORT.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe