- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
La ce nu au renunţat românii în 2010 dintr-un coş de alimente mai sărac cu 5,6%?
Iaurturile, snacksurile şi produsele din carne sunt singurele categorii de alimente care au înregistrat o creştere în valoare a consumului în primele zece luni ale acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut, după cum arată un studiu realizat de compania de cercetare de piaţă MEMRB, informează Ziarul Financiar.
La ce nu au renunţat românii în 2010 dintr-un coş de alimente mai sărac cu 5,6%? (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)
Astfel, românii au cheltuit cu 5,2% mai mult pentru iaurturi, cu 7,1% mai mult pentru snacksuri iar bugetul pentru achiziţia de produse din carne a fost cu 2,6% mai mare în perioada analizată.
Restul produselor care intră în coşul de alimente al unui consumator român, cum ar fi de exemplu dulciurile, pâinea, laptele, ciocolata sau brânza, toate au înregistrat scăderi în valoare în primele zece luni ale anului faţă de perioada similară a anului trecut.
Află la ce alimente au renunţat românii de sărbători pe www.zf.ro
ULTIMELE ȘTIRI
-
Putin: „Nu vom ataca NATO, dar vom doborî toate avioanele F-16 trimise Ucrainei”
-
România intră în Air Schengen de la 31 martie. Ce schimbări apar şi ce trebuie să ştiţi
-
Polonia va trimite trupe la Jocurile Olimpice de la Paris, pe fondul unor probleme de securitate
-
Obama şi Bill Clinton se vor alătura lui Biden pentru a strânge 25 de milioane de dolari
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO