- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (09.02.2024, 12:33)
- Cosmin Pirv
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ministerul Turismului: Familiaritatea telespectatorilor britanici faţă de România a crescut cu 65%
Familiaritatea telespectatorilor faţă de România a crescut cu 65% după difuzarea de către BBC a unei serii de 8 videoclipuri, realizate de producătorul Charlie Ottley în ţara noastră, arată Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT).
711 afișări
Ministerul Turismului: Familiaritatea telespectatorilor britanici faţă de România a crescut cu 65%
Potrivit unui comunicat al ministerului, în perioada 18 octombrie-15 noiembrie 2023, s-a derulat o campanie de promovare a destinaţiei turistice România pe postul BBC News. În acest segment de timp, au fost difuzate 8 videoclipuri, realizate de producătorul Charlie Ottley, care surprind frumuseţea României în fiecare anotimp şi care, totodată, evidenţiază variate tipuri de turism, specifice destinaţiei noastre.
Conform raportului furnizat de BBC Studios, campania de promovare a României a reuşit să obţină o rată de recunoaştere de 59%, depăşind norma standard de 56%. Mai mult, rezultatele arată că familiaritatea telespectatorilor faţă de ţara noastră a crescut cu 65%, în timp ce probabilitatea de a recomanda România ca destinaţie de călătorie a înregistrat o creştere de 157%. Totodată, difuzarea spoturilor a favorizat o creştere a percepţiilor pozitive privind imaginea ţării noastre, în procent de 212%.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
-
Delegaţie Hamas, aşteptată luni la Cairo pentru discuţii privind încetarea focului în Gaza
-
Biden a discutat duminică cu Netanyahu
-
Prinţul Paul al României prins în Malta. Proceduri de extrădare în curs
„Analiza percepţiilor asupra imaginii de brand a României dezvăluie şi alte îmbunătăţiri semnificative, mai ales în ceea ce priveşte siguranţa (+161%). Impactul campaniei se reflectă, astfel, în creşteri notabile ale percepţiei asupra destinaţiei vibrante şi captivante (+130%), patrimoniului cultural (+138%), naturii şi faunei (+100%) şi diversităţii (+114%). Pe lângă aceste date, s-a evidenţiat interesul pentru spoturile TV, peste 71% dintre telespectatori dorind să descopere mai multe despre ţara noastră”, se arată în comunicat.
Turiştii străini au vizitat mai mult România în 2023
Reprezentanţii MEAT arată că informaţiile sunt confirmate şi de Institutul Naţional de Statistică. Conform raportului privind turismul naţional, aferent anului 2023, numărul vizitatorilor străini care au sosit în România a crescut cu 26,5% faţă de anul precedent. În ceea ce priveşte topul ţărilor emiţătoare de turişti, Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord se clasează pe cea de-a 6-a poziţie. Mai mult, a fost înregistrată o creştere în rândul turiştilor britanici, prin comparaţie cu 2022, de 27,7%.
Pe durata campaniei, spoturile de promovare a României au fost difuzate de 86 de ori, postul de televiziune BBC News atrăgând în perioada de referinţă peste 13 milioane de urmăritori din Europa. Videoclipurile au fost plasate în timpul programelor de ştiri (ex. BBC News), segmentelor speciale (ex. World Business Report), dar şi în cadrul unor emisiuni tematice (ex. The Travel Show Modules). În încheiere, 73% dintre cei care au văzut spoturile au concluzionat că BBC News este locul potrivit pentru promovarea României.
MEAT aminteşte că această iniţiativă a fost dublată de participarea României, cu pavilion naţional, între 6-8 noiembrie, la World Travel Market Londra, unul dintre cele mai importante târguri internaţionale de profil.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Serviciile secrete ale SUA spun că Putin nu a ordonat uciderea lui Navalnîi
Citește pe www.zf.ro: Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Citește și: Ginecolog acuzat că a lăsat copii prematuri să moară, inculpat oficial. Lucra la Maternitatea Polizu
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
BOMBĂ la Survivor! Cum a TRIŞAT Iancu Sterp cu ajutorul fratelui său! Descalificat înainte de finală?!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe