"Nimeni în cluburi!", acţiune pe Facebook din respect pentru victimele tragediei din Colectiv - Mediafax

"Nimeni în cluburi!", acţiune pe Facebook din respect pentru victimele tragediei din Colectiv

Acţiunea "Nimeni în cluburi! Astăzi nu ieşim în club!" a fost demarată pe Facebook după tragedia petrecută în Colectiv, utilizatorii reţelei de socializare fiind îndemnaţi să nu meargă în cluburi sâmbătă, din respect pentru cei decedaţi şi ca protest faţă de modul în care funcţionează aceste locuri.

38357 afişări
Imaginea articolului "Nimeni în cluburi!", acţiune pe Facebook din respect pentru victimele tragediei din Colectiv

"Nimeni în cluburi!", acţiune pe Facebook din respect pentru victimele tragediei din Colectiv

"Unii au prieteni, alţii, rude sau simple cunoştinţe care au murit, au fost rănite sau au scăpat din infernul din clubul Colectiv. Oricum ar fi, nu poţi rămâne indiferent la o asemenea tragedie! Cu toţii suntem revoltaţi, îngroziţi, şocaţi, ne întrebăm 'cum este posibil'. Cum este posibil să funcţioneze un asemenea 'club'? O bodegă? Pentru că lumea merge acolo! Dacă lumea nu le-ar frecventa, s-ar închide! Haideţi ca astăzi să facem altceva decât să ieşim în club, să realizăm că putea fi orice alt club şi oricare dintre noi, doamne fereşte! Din respect pentru cei care au murit şi pentru a lua atitudine să nu se mai întâmple aşa ceva!", se spune pe pagina de Facebook a acţiunii "Nimeni în cluburi! Astăzi nu ieşim în club!".

Astfel, utilizatorii platformei de socializare sunt îndemnaţi să nu iasă în noaptea de sâmbătă spre duminică, între orele 22.00 - 06.00, în cluburi.

"Haideţi ca astăzi să nu ieşim în cluburi, baruri sau alte bodegi! Să ne anulăm ieşirile în cluburi, să ne petrecem seara în alt fel decât să ieşim în club! Să 'protestăm' în felul acesta pentru ca patronii să înţeleagă că nu pot face bani oricum şi cu orice preţ, autorităţile să înţeleagă că nu pot da oricum aprobări, să înţeleagă toţi că nu mai putem merge pe principiul 'Lasă că merge şi aşa!' Să nu se mai joace cu vieţile oamenilor! Să se facă controale amănunţite, să fie publicate cluburile care nu au avize de funcţionare şi care reprezintă un pericol pentru clienţi! Altfel, peste o lună, două, trei se uită... trebuie să luăm atitudine! Ieşim, bem, ne distrăm, dar nu ştim la ce riscuri ne expunem! Conştientizăm doar când se întâmplă o astfel de tragedie! Aflăm apoi de la tv că locurile astea de fapt nu au autorizaţie de la pompieri sau că personalul care activează înăuntru este necalificat... acum ne întrebăm 'oare câte cluburi chiar au toate autorizaţiile?'. Haideţi să nu rămânem indiferenţi! 90% din tineri cred că măcar o dată au ieşit într-un club! Puteau fi alţii aseară acolo. E vorba de siguranţa noastră, de viaţa noastră!", se mai spune pe pagina de Facebook a acestei acţiuni.

De asemenea, utilizatorii de Facebook sunt îndemnaţi să doneze sânge pentru victimele incendiului şi să publice sâmbătă seară fotografii pe reţeaua de socializare cu lucrurile pe care le fac atunci când nu merg în cluburi, pentru care sunt sfătuiţi să folosească hastagul #nimeniincluburi.

Până în momentul difuzării acestei ştiri, 5.400 de persoane sunt interesate de acţiunea "Nimeni în cluburi!".

Pe de altă parte, mulţi dintre utilizatorii români ai platformei Facebook şi-au schimbat, sâmbătă, după producerea tragediei, fotografia de profil de pe această reţea de socializare, cu o imagine neagră.

În urma incendiului produs vineri seară în Clubul Colectiv din centrul Capitalei şi-au pierdut viaţa 27 de oameni, iar alţi aproximativ 200 au fost răniţi. La acest moment, 146 de persoane sunt internate la 12 spitale din Bucureşti.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
NIMENI ÎN CLUBURI ,
FACEBOOK ,
INCENDIU

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.