- Home
- Social
- GIURGIU, (21.10.2012, 19:46)
- Departamentul Corespondenţi , Gabriel Degeratu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Pilotul mort în accidentul aviatic de la Comana era la o petrecere a proprietarului aerodormului
Pilotul decedat în urma accidentului aviatic din localitatea Comana, judeţul Giurgiu, participa la o petrecere organizată de proprietarul aerodromului Comana, iar la un moment dat a dispărut de la eveniment fără să anunţe gazdele.
2022 afișări
Pilotul mort în accidentul aviatic de la Comana era la o petrecere a proprietarului aerodormului
Pilotul avionului de mici dimensiuni care s-a prăbuşit în apropierea aerodromului Comana din judeţul Giurgiu se numea Gelu Frunză şi avea 51 de ani.
El a decolat cu avionul de pe Aeroportul Clinceni sâmbătă, în jurul orei 18.00, pentru a ajunge la o petrecere organizată de proprietarul aerodromului Comana. La un moment dat, în timpul evenimentului, Gelu Frunză a dispărut de la petrecere fără să anunţe gazdele.
Proprietarul Clubului Sportiv Moto Fly Ro, care este şi deţinătorul aerodromului Comana, Marian Cojocaru, a spus că nici el, nici ceilalţi participanţi la petrecere nu l-au văzut pe Gelu Frunză plecând.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Un loc de parcare din Amsterdam se vinde cu 500.000 de euro. Cum se justifică prețul
-
Sâmbăta Mare. Lumina Sfântă soseşte în această seară în România. Semnificaţia momentului
-
Blocaj pe calea ferată. Trei trenuri afectate de o locomotivă defectă
-
Dieta verde încetineşte evoluţia cancerului de prostată
Cojocaru a mai spus că zborul la aerodromul Comana era închis în momentul prăbuşirii avionului.
"Eu nu monitorizez zborurile piloţilor. În momentul producerii accidentului aerodromul Comana era închis zborului, iar în rest anchetatorii trebuie să spună ce s-a întâmplat", a spus Cojocaru.
Doi invitaţi au văzut aparatul de zbor prăbuşindu-se şi au chemat ambulanţa.
Iniţial, la faţa locului a venit o salvare de la Spitalul Mogoşeşti din judeţul Giurgiu care l-a preluat de bărbat. Ulterior, întrucât pilotul a pierdut foarte mult sânge a fost preluat de pe DN5 Bucureşti-Giurgiu de o altă ambulanţă, care l-a transportat la Spitalul Bagdasar-Arseni din Capitală, unde a murit.
Reprezentanţii Clubului Sportiv Moto Fly Ro spun că în momentul în care bărbatul a fost preluat de către ambulanţă, acesta ar fi avut răni uşoare, respectiv o ruptură femurală, însă poliţiştii afirmă că pilotul era în stare gravă.
"Pilotul a fost rănit grav, a suferit politraumatisme, şoc traumatic, şoc hemoragic, fracturi la bazin, picioare, gambe, ulterior a decedat la spital", a declarat purtătorul de cuvânt al Poliţiei Judeţene Giurgiu, Cristian Şuţă.
Cristian Şuţă a spus că pilotul a căzut cu aparatul de zbor ultrauşor la aproximativ 30 de metri distanţă de aerodromul Comana.
"Poliţiştii din localitate au descoperit la faţa locului un aparat de zbor prăbuşit, de tip ATEC Zephir. Avionul s-a prăbuşit la circa 30 de metri de aerodromul din Comana", a declarat comisarul Cristian Şuţă.
Pentru avioanele ultrauşoare zborul este permis numai ziua şi în condiţii meteorologice normale.
"Zbor neautorizat noaptea cu o categorie de avion care nu are voie să zboare noaptea. Pilotul a lovit cu planul stâng un dâmb şi vegetaţia care se afla pe acesta. Lovitura a dus la prăbuşirea aeronavei şi distrugerea acesteia", a spus Sorin Cimpoeru de la Centru de Investigaţii şi Analiza pentru Siguranţa Aviaţiei civile.
În 5 mai 2010, un avion ultrauşor de tip Zephyr 2000, pilotat de Gelu Frunză, a aterizat de urgenţă pe Aerodromul Clinceni, după ce rămăsese fără roata de la aripa stângă în timpul decolării. Gelu Frunză a fost nevoit atunci să survoleze pista timp de aproape trei ore pentru a consuma benzina, astfel încât să evite un incendiu la contactul cu solul. În avion se afla pilotul şi o femeie care lua lecţii de pilotaj.
Gelu Frunză era managerul unei firme de IT din Capitală, un pilot cu experienţă pe avioane ultrauşoare, având calificativul de pilot instructor.
Avionul Zephyr 2000, produs în Cehia, era proprietatea pilotlui.
Citește pe alephnews.ro: Elon Musk dezvoltă o „mașină de știri” cu ajutorul lui Grok: „Contează doar ce spun oamenii despre știri”
Citește pe www.zf.ro: Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cât plătești pentru Jocurile Olimpice? Unii cheltuiesc până la 500.000 de dolari pe pachete „ultra-exclusive”
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cât de frumoasă e noua iubită cu care s-a cuplat la câteva zile după ce s-a afișat întâi cu logodnica și apoi cu amanta!
PROSPORT.RO
Misterele din Cina cea de Taină. Semnalele care vorbesc despre sfârşitul lumii şi note muzicale ascunse în opera lui Da Vinci
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 08:35
Sâmbăta Mare. Lumina Sfântă soseşte în această seară în România. Semnificaţia momentului
-
astăzi, 06:51
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 801. Rusia protestează faţă de declaraţiile făcute de Madron şi de Cameron: escaladare directă / Ucraina a lansat ghidul pentru Olimpiadă: sportivii nu au voie să dea mâna cu ruşii