- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (16.12.2014, 19:14)
- Aurelia Alexa
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Pliantele distribuite în cutiile poştale, principala sursă de informare despre ofertele din magazine
Pliantele distribuite în cutiile poştale reprezintă principala sursă de informare despre ofertele din magazine, depăşind TV-ul şi publicitatea online, iar 59 la sută dintre români citesc cu atenţie aceste broşuri, rezultă dintr-un studiu privind consumul de publicitate neadresată, realizat de ELMA.
486 afișări
Pliantele distribuite în cutiile poştale, principala sursă de informare despre ofertele din magazine
Românii au o atitudine pozitivă faţă de publicitatea în cutiile poştale, pe care o consideră drept cea mai importantă sursă de informare despre ofertele promoţionale ale magazinelor, arată cel mai recent studiu referitor la consumul de publicitate neadresată, realizat de Asociaţia Europeană de Publicitate în Cutiile Poştale (ELMA) în 22 de ţări europene, printre care şi România.
Din studiu rezultă că 59 la sută dintre români citesc cu atenţie pliantele primite în cutiile poştale, femeile într-o proporţie mai mare decât bărbaţii (62 la sută faţă de 56 la sută).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Musk are planuri controversate cu cipurile Neuralink: Oamenii se vor contopi cu Inteligența Artificială
-
Războiul din Ucraina, ziua 765. Putin: vom lovi F-16 chiar şi pe aeroporturile NATO / Forţele ruse atacă infrastructura din zonele critice
-
Economistul Miranda Sarmento a fost numit noul ministru de finanţe al Portugaliei
-
Carlos Alcaraz, eliminat în sferturile de finală la turneul de la Miami
"În segmentul de vârstă 18-24 ani, 59 la sută citesc cu atenţie pliantele distribuite în cutiile poştale, iar în segmentul de vârstă 45-54 ani se află cei mai mulţi utilizatori de pliante promoţionale (68 la sută). Procentul celor care au declarat că ignoră pliantele din cutiile poştale este de doar şapte la sută. 89 la sută dintre persoanele intervievate au declarat că au cumpărat cel puţin o dată prin intermediul internetului, ca urmare a pliantelor distribuite în cutiile poştale. Dintre acestea, 29 la sută au tastat direct adresa site-ului de e-commerce, 11 la sută au utilizat un URL scurt (dacă acesta a fost menţionat), 53 la sută au folosit un motor de căutare şi doar cinci la sută au scanat un cod QR, atunci când le-a fost furnizat", se arată în studiu.
De asemenea, 59 la sută dintre români sunt convinşi că, prin intermediul materialelor distribuite neadresate, primesc informaţii despre oferte promoţionale la care altfel nu ar avea acces, iar 68 la sută dintre respondenţi doresc să fie informaţi despre ofertele din zona lor de proximitate.
"În România, 86 la sută dintre gospodării primesc săptămânal cel puţin un pliant. În 86 la sută dintre gospodării, pliantele sunt răsfoite de cel puţin doi membri ai familiei. Studiul relevă că pliantele distribuite în cutiile poştale reprezintă principala sursă de informare despre ofertele din magazine, depăşind TV-ul şi publicitatea online", rezultă din studiul citat.
La întrebarea "Ce mijloace de informare preferaţi?", 67 la sută dintre cei intervievaţi au indicat cutia poştală, depăşind astfel publicitatea online, cu 57 la sută din opţiuni, precum şi televiziunea (53 la sută). Pe următoarele poziţii este emailul (46 la sută), panotajul (42 la sută), publicitatea în presă (36 la sută) şi radioul (26 la sută).
"Publicitatea prin pliante în cutiile poştale este considerată de către consumatori ca fiind mai utilă în comparaţie cu publicitatea prin reviste sau ziare, oricare ar fi produsele promovate. Atunci când sunt promovate magazinele, pentru 37 la sută dintre respondenţi publicitatea prin pliante în cutiile poştale este mai utilă decât cea din reviste şi ziare, faţă de doar 15 la sută, care cred contrariul. Aceste procente sunt 31 la sută versus 16 la sută atunci când sunt promovate oferte de servicii locale, şi 33 la sută versus 16 la sută atunci când sunt promovate restaurante şi livrări de mâncare", se mai arată în studiul citat.
De asemenea, jumătate dintre respondenţi au apreciat că publicitatea prin pliante este la fel de utilă ca şi cea din reviste sau ziare.
"Studiul arată că 76 la sută dintre români au o atitudine pozitivă faţă de publicitate, în general, şi doar şase la sută au o atitudine negativă", arată iniţiatorii.
Studiul ELMA a fost realizat de către agenţia britanică de cercetare de piaţă Toluna, pe un eşantion reprezentativ de 500 de subiecţi, femei şi bărbaţi cu vârsta peste 18 ani, din toate zonele geografice urbane ale României.
Citește pe alephnews.ro: Putin: „Nu vom ataca NATO, dar vom doborî toate avioanele F-16 trimise Ucrainei”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Vești proaste de la Casa de Pensii. Peste 1,5 milioane pensionari nu vor mai primi majorările anuale
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe