Primar, caut manager. Concurs pentru ocuparea funcţiei de city-manager al Timişoarei

  • Dominic Fritz vrea să organizeze concurs pentru postul de city-manager
  • În Timişoara, salariul pentru city-manager este de 10.000 de lei/lună
  • În 2016, postul a fost ocupat de Robert Kristoff, proaspăt absolvent de facultate
960 afișări
Imaginea articolului Primar, caut manager. Concurs pentru ocuparea funcţiei de city-manager al Timişoarei

Avem o mulţime de tineri smart, care nu prea au loc în instituţiile publice. Aici, competenţa e ultimul criteriu de angajare. Şi nici nu e obligatoriu. Dominic Fritz, primarul Timişoarei, vrea să schimbe asta. Şi începe cu postul de city-manager.

A impus condiţii clare pentru participarea la concurs. Cei interesaţi trebuie să aibă studii solide, să fi avut poziţii de conducere şi să fie buni negociatori.

„El este omul care efectiv va gestiona din punct de vedere administrativ şi managerial patrimoniul Timişoarei, serviciile publice. Timişoara are un buget anual de cam 1,5 miliarde de lei şi pentru asta este nevoie de un manager experimentat. Anunţul a fost distribuit în reţele sociale de peste 4.000 de ori. Şi deja, de aseară, au venit primele CV-uri”, spune Dominic Fritz, primarul Timişoarei.

Daniel Scornea are 35 de ani şi este director de dezvoltare la Şcoala Montessori Haus Timişoara. Înainte, a lucrat în sistemul bancar. Nu a fost niciodată bugetar şi nici nu şi-ar dori. Tocmai de aceea este sceptic cu privire la viitorul city-manager creionat de Fritz.

„Am stat şi m-am întrebat oare de ce un om cu 10 ani de experienţă într-o corporaţie, cu foarte multe studii economice sau inginereşti, şi-ar lăsa slujba ca să meargă să administreze un oraş. Personal, eu nu aş face acest lucru. Ceea ce a făcut primarul Timişoarei parcă şi-a scris un contracandidat. Cred că ăsta e rolul lui, de city-manager, cred că e cazul să ia taurul de coarne şi să administreze oraşul aşa cum trebuie”, e de părere Daniel Scornea, director de dezvoltare Montessori Haus Timişoara.

Condiţii de participare:

  • Studii superioare de economie, inginerie, administraţie publică sau domenii similare;
  • Experienţă în poziţii de conducere în managementul public şi/sau privat de minim 10 ani;
  • Cunoştinţe solide de operare a sistemelor informatice;
  • Managementul echipelor complexe şi multidisciplinare;
  • Cunoştinţe solide în domeniul bugetării şi execuţiei de bugete;
  • Foarte bune aptitudini de negociere;
  • Stăpânirea la nivel avansat a limbii engleze;
  • Spirit de echipă, rezistenţă la stres şi o doză de umor;
  • Disponibilitate imediată, cel târziu în ianuarie 2021.

Atribuţii city manager Timişoara

  • Administrarea patrimoniului instituţiilor publice
  • Eficientizarea cheltuielilor Primăriei
  • Eficientizarea cheltuielilor instituţiilor din subordine
  • Asigurarea întreţinerii şi a funcţionării investiţiilor publice
  • Reprezentarea Primăriei în raport cu contractanţii
  • Coordonarea achiziţiilor publice
  • Coordonarea serviciilor de întreţinerea a spaţiilor publice

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici