Schimbare majoră. Facebook va restricţiona reclamele pentru copii şi adolescenţi

Facebook va înceta să permită agenţilor de publicitate să targheteze persoanele sub 18 ani pe platformele sale pe baza intereselor lor sau a activităţii lor pe alte site-uri, a declarat compania marţi într-o serie de anunţuri despre politicile privind copiii şi adolescenţii, relatează Reuters.

225 afișări
Imaginea articolului Schimbare majoră. Facebook va restricţiona reclamele pentru copii şi adolescenţi

Schimbare majoră. Facebook va restricţiona reclamele pentru copii şi adolescenţi

Modificarea înseamnă că agenţii de publicitate vor putea să vizeze persoanele sub 18 ani numai în funcţie de vârstă, sex sau locaţie pe Facebook, Messenger şi Instagram. Într-o postare pe blog, Instagram a motivat decizia spunând că susţine ideea că adolescenţii şi copii nu au cunoştinţele necesare să ia o decizie în momentul în care se foloseşte acest tip de publicitate.

Utilizatorii Instagram cu vârsta de sub 16 ani vor avea, de asemenea, contul setat automat pe privat atunci când se vor alătura platformei, a spus compania. Cu toate acestea, li se va oferi opţiunea de a trece contul pe public.

Compania a declarat marţi că lucrează şi la o „experienţă Instagram pentru copii”. Acesta a spus că ideea unei aplicaţii axate pe copii şi adolescenţi este de a oferi părinţilor o mai mare transparenţă şi control asupra a ce accesează copiii pe Instagram.

Mai multe companii importante de social media au lansat, de asemenea, versiuni ale aplicaţiilor lor pentru publicul mai tânăr, de la Messenger Kids la YouTube Kids.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici