„Acesta este un nou pas în digitalizarea activităţii Primăriei Sectorului 3, prima administraţie locală de sector din Capitală care pune la dispoziţia cetăţenilor acest serviciu prin intermediul platformei http://edirect.e-guvernare.ro. Este important de precizat faptul că cei peste 67.000 de bucureşteni din Sectorul 3 care şi-au creat deja cont pe platforma www.ghiseul.ro pot utiliza direct platforma http://edirect.e-guvernare.ro fără să-şi mai creeze un cont nou”, transmite Primăria Sectorului 3 printr-un comunicat de presă.
Astfel, după accesarea platformei şi crearea unui cont, se pot depune solicitările şi documentele aferente, stadiul soluţionării putând fi urmărit la secţiunea Solicitările mele.
„După soluţionarea cererii şi urcarea documentelor de către Direcţia de specialitate pe platforma http://edirect.e-guvernare.ro, cetăţeanul primeşte prin e-mail un mesaj prin care este înştiinţat că cererea i-a fost rezolvată. Documentul final poate fi descărcat de pe platformă”, explică instituţia.
Citeşte şi: FOTO | Şase persoane au fost rănite după ce un TIR a ajuns pe calea ferată şi a lovit un vagon de tren. Traficul feroviar este oprit la Secţia de Calea Ferată 201, în Vâlcea
Citeşte şi: ONG-urile consideră că excluderea preşedintelui din procedura de numire a şefilor de parchete este inacceptabilă
Citeşte şi: Lupta pe numirea şefilor de parchete. Două decizii esenţiale ale CCR. Zegrean: „În Constituţie nu scrie dacă preşedintele trebuie să numească. E de discutat”
Citeşte şi: RATB prelungeşte programul pe liniile din zona Arenei Naţionale pentru meciul FCSB-Sporting Lisabona. Ce mijloacele de transport în comun vor CIRCULA până târziu
Citeşte şi: VIDEO | DECLARAŢIE tragicomică. Primarul Sectorului 5, despre şcoala care va fi DEMOLATĂ: Era singura unitate de învăţământ din sector care avea autorizaţie ISU