Zborul Cluj-Luton, întârziat o zi întreagă din cauza ceţii. Pasagerii acuză că nu au primit mâncare sau apă: „O bătaie de joc”

Zeci de familii, multe dintre ele cu copii, au aşteptat peste 16 ore în Aeroportul Internaţional „Avram Iancu” din Cluj să poată pleca spre Londra – Luton, apoi au plecat, după ce li s-a spus că zborul a fost amânat pentru vineri seara.

Urmărește
254 afișări
Imaginea articolului Zborul Cluj-Luton, întârziat o zi întreagă din cauza ceţii. Pasagerii acuză că nu au primit mâncare sau apă: „O bătaie de joc”

Zborul Cluj- Luton, întârziat o zi din cauza ceţii. Familii cu copii mici, ţinute 16 ore în aerogară

Laura Furdui, una dintre pasagere, a declarat, vineri, corespondentului MEDIAFAX, că oamenii nu au primit mâncare sau apă din partea companiei Wizz Air care opera zborul spre Londra-Luton, iar modul în care au fost trataţi înseamnă „mai mult decât o bătaie de joc”.

„Trebuia să decolăm spre Londra – Luton joi la ora 11.30, am ajuns la Aeroportul Cluj cu două ore mai devreme, cu doi copii mici, de 7 luni, respectiv 3 ani. Ne-au făcut îmbarcarea, am predat bagajele de cală, am făcut check-in-ul, după care ne-au scos şi ne-am întors din nou în aeroport, cu toată procedura, de recuperat bagaj, şi am reintrat în ţară. Am stat la coadă pentru reprogramare la zborul care urma să plece la 20,05. Am ieşit din aeroport să mâncăm, din partea companiei nu am primit nici măcar un pahar cu apă, dar nici informaţii nu au fost în stare să ne dea, şi ne-am întors, am repetat procedura de check-in, am predat bagajele de cală, din nou, şi am stat în sala de aşteptare până la 23.30, când ne-au scos din nou, şi am refăcut intrare în ţară. Modul în care am fost trataţi este mai mult decât bătaie de joc, am fost obligaţi să stăm să aşteptăm”, a povestit aceasta.

Laura Furdui a afirmat că în sala de aşteptare erau zeci de familii, multe cu copii mici, dar şi persoane bolnave, care au fost ţinute în aeroport ore întregi fără să primească nimic din partea companiei Wizz Air, fiind oameni care stăteau şi pe jos, deoarece nu mai erau locuri pe scaune.

„La niciun telefon al companiei nu răspundea nimeni, nici la cele din străinătate, nu am primit nici măcar un pahar cu apă sau un sandwich. Am stat cu copiii nemâncaţi şi nebăuţi. De la controlul de securitate nu ne-au lăsat joi seară să intrăm cu apă sau sucuri pentru copii în sala de aşteptare, le-au aruncat la gunoi. Inclusiv pireul de legume pentru fetiţa de 7 luni, într-un borcănaş, l-au desigilat să ia o mostră, probă biologică, a trebuit să îl arunc odată desfăcut pentru că nu mai e bun. Vom face cerere să primi despăgubiri”, a subliniat Furdui.

Pasagerilor li s-a spus că zborul spre Londra – Luton a fost reprogramat pentru vineri la ora 17.30, după 30 de ore, dar nu există siguranţa că avionul va decola la ora estimată.

Reprezentanţii companiei Wizz Air nu au putut fi contactaţi până la ora transmiterii acestei ştiri.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici