CIO planifică prima ediţie a Jocurilor Olimpice de Esports. Bach şi-a scris discursul cu ajutorul AI

Preşedintele Comitetului Internaţional Olimpic (CIO), Thomas Bach, a folosit discursul său de la ceremonia de deschidere a sesiunii de duminică a organizaţiei, în Mumbai, Indonezia, pentru a lansa o ediţie inaugurală a Jocurilor Olimpice de sporturi de tip Esports, informează insidethegames.

116 afișări
Imaginea articolului CIO planifică prima ediţie a Jocurilor Olimpice de Esports. Bach şi-a scris discursul cu ajutorul AI

CIO planifică prima ediţie a Jocurilor Olimpice de Esports. Bach şi-a scris discursul cu ajutorul AI

Bach a îndemnat, de asemenea, la o schimbare de mentalitate pentru a exploata oportunităţile oferite de inteligenţa artificială (AI).

El a discutat despre importanţa tot mai mare a sporturilor de tip esports în cadrul mişcării olimpice, amintind inclusiv prima ediţie a Săptămânii Olimpice a Sporturilor de tip Esports din Singapore la începutul acestui an, şi doreşte ca Comisia Esports recent înfiinţată, condusă de de preşedintele Uniunii Cicliste Internaţionale şi a Comitetului Naţional Olimpic şi Sportiv Francez, David Lappartient, să exploreze crearea unor "Jocuri Olimpice de tip Esports".

Nu a fost stabilit niciun obiectiv pentru lansarea Jocurilor Olimpice de Sporturi Esportive şi nici detalii suplimentare privind formatul acestora, dar duminică, în prima zi a sesiunii, sunt programate rapoarte privind activităţile comisiilor CIO.

Săptămâna Olimpică a Sporturilor Esportive a urmat după seria olimpică virtuală online Olympic Virtual Series, lansată în 2021.

CIO a salutat Săptămâna Olimpică a Sporturilor Esportive ca fiind un succes, indicând 500.000 de participanţi unici la seria olimpică de esporturi, peste şase milioane de vizualizări pe canalele live şi prezenţa a peste 130 de participanţi la 10 evenimente din Singapore.

Cu toate acestea, s-a confruntat cu unele critici din partea fanilor pentru includerea unor titluri precum Tic Tac Bow, şi omiterea celor precum Dota 2, League of Legends şi Counter-Strike.

Bach a subliniat în mod constant că jocurile percepute ca glorificând violenţa nu vor fi binevenite şi a susţinut că astăzi abordarea sa faţă de esports este din ce în ce mai populară.

"Există trei miliarde de oameni care joacă esports şi jocuri de noroc în întreaga lume", a împărtăşit el.

"Se estimează că peste 500 de milioane dintre ei sunt interesaţi în mod specific de esports, care include sporturi virtuale şi simulări sportive.

"Ceea ce este şi mai relevant pentru noi: majoritatea dintre ei au sub 34 de ani. Acesta este motivul pentru care am luat decizia strategică de a ne implica în esports într-un mod holistic.”

Bach a abordat anterior oportunităţile şi provocările oferite de inteligenţa artificială, recunoscând că inclusiv o parte din discursul său de la început a fost generat cu ajutorul tehnologiei, atunci când a discutat despre viitorul Jocurilor Olimpice ca fiind o "fuziune convingătoare între tradiţie şi progres".

El a subliniat domeniile în care AI ar putea "revoluţiona" sportul, inclusiv crearea de planuri de antrenament individualizate pentru sportivi, arbitrajul şi organizarea Jocurilor Olimpice, transmisiunile şi experienţa spectatorilor.

Un nou grup de lucru pentru inteligenţă artificială a fost rugat să examineze oportunităţile şi riscurile pentru mişcarea olimpică, în condiţiile în care unele semne timpurii ale impactului său pot fi văzute la Paris 2024.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici