Deşi a fost criticat la prezentare, echipamentul roz al Germaniei produs de Adidas are mare succes

Luat în derâdere la prezentarea sa, echipamentul de deplasare roz şi violet al Germaniei a devenit vedetă la Euro 2024, unde a adăugat un strop de culoare în tribune la meciurile gazdelor.

Urmărește
1561 afișări
Imaginea articolului Deşi a fost criticat la prezentare, echipamentul roz al Germaniei produs de Adidas are mare succes

Echipa de start a Germaniei în meciul împotriva Ungariei, la Euro 2024. Sursa foto: Mediafax Foto

Echipamentul de deplasare s-a vândut "aproape la fel de bine" ca tricoul alb tradiţional al Germaniei, a declarat pentru AFP purtătorul de cuvânt al Adidas, Stefan Pursche.

De obicei, patru din cinci tricouri vândute ar fi echipamentul de casă, dar tricourile roz au echilibrat raportul şi au avut un succes "excepţional", a declarat Pursche.

Cererea uriaşă a făcut din acesta "cel mai bine vândut echipament de deplasare al Germaniei din istorie", a adăugat Pursche.

În ciuda scepticismului iniţial cu privire la paleta îndrăzneaţă a tricoului de deplasare - şi a unor comentarii homofobe sau sexiste cu privire la alegerea culorilor - echipamentul a fost bine primit de fani.

Cu toate acestea, tricoul roz va fi unul dintre ultimele tricouri produse de Adidas pentru echipa naţională, după aproape opt decenii de colaborare. Rivalul american Nike a obţinut contractul pentru echiparea echipei naţionale germane începând din 2027.

Echipa lui Julian Nagelsmann a terminat pe primul loc în faza grupelor duminică, cu o remiză 1-1 cu Elveţia.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici