Silviu Bulugioiu, soţul Roxanei Ciuhulescu, candidează la preşedinţia Federaţiei Române de Automobilism Sportiv

Silviu Bulugioiu va fi contracandidatul lui Norris Măgeanu la preşedinţia Federaţiei Române de Automobilism Sportiv (FRAS), alegeri care vor avea loc sâmbăta, 18 februarie.

699 afișări
Imaginea articolului Silviu Bulugioiu, soţul Roxanei Ciuhulescu, candidează la preşedinţia Federaţiei Române de Automobilism Sportiv

Silviu Bulugioiu, soţul Roxanei Ciuhulescu, candidează la preşedinţia Federaţiei Române de Automobilism Sportiv

La un hotel din nodul Capitalei. Silviu Bulugioiu şi-a anunţat astăzi candidatura la şefia FRAS. Totodată, el şi-a prezentat echipa alături de care vrea să conducă. Bulugioiu se va lupta pentru şefie cu actualul conducător, Norris Măgeanu. Până acum, doar cei doi şi-au anunţat candidatura.

Cu o experienţă de 30 de ani în sportul automobilistic şi în organizarea competiţiilor sportive de gen, Silviu Bulugioiu îşi propune să unifice şi reformeze Federaţia Română de Automobilism Sportiv.

“Am o experienţă în motorsport de peste 30 ani în diferite discipline. De-a lungul timpului, am fost atât sportiv, organizator de evenimente sportive, cât şi conducător de structuri sportive (club sportiv şi preşedinte al comisie, în cadrul FRAS).

Legătura cu motorsportul a început încă din anii studenţiei şi, în paralel cu ea, profesional, am desfăşurat o vastă activitate în managementul diferitelor departamente şi structuri a unor companii de renume mondial. Tot acest mix, împreună cu experienţa acumulată şi rezultatele dovedite, au făcut ca pentru alegerile din cadrul FRAS, ce vor avea loc la începutul anului 2023, să-mi fie propusă participarea în postura de candidat la funcţia de preşedinte a Federaţiei Române de Automobilism Sportiv.


Această propunere onorantă, am acceptat-o cu încredere şi din dorinţa de a aduce managementul federaţiei la un nivel înalt. Mulţumesc tuturor celor care prin propunerea lor au făcut dovada aprecierii calităţilor mele şi îi aştept alături pe toţi cei care îşi doresc îmbunătăţirea activităţii federaţiei. Doar împreună putem duce motorsportul românesc la cel mai înalt nivel”, declară Silviu Bulugioiu.

Silviu Bulugioiu anunţă că toate contractele aflate în derulare, cât şi listele furnizorilor vor fi publice, pentru membrii, iar posibilele veniturile ilicite ale membrilor de conducere FRAS vor fi eliminate.

Bulugioiu şi-a prezentat echipa: Dan Gîrtofan, cel mai cunoscut nume

  Silviu Bulugioiu, membru al Federaţiei Române de Automobilism Sportiv, va candida la preşedinţia FRAS alături de echipa sa formată din:

• Octavian Drăgan - vicepreşedinte: ”Scopul meu principal este de a duce competiţiile organizate pe circuit în România către cel mai înalt nivel, prin definirea şi implementarea unui cadru optim pentru sportivi, promotori şi organizatori deopotrivă”; 

• Dan Gîrtofan - vicepreşedinte: ”Simt că trebuie să facem mai mult pentru motorsportul românesc şi vreau să venim cu o schimbare în modernizarea FRAS-ului, să aducem o îmbunătăţire pentru sportivi şi pentru securitatea lor. Motorsportul românesc merită mai mult!”;


• Daniel Ungur – vicepreşedinte: ”Deviza noastră este să nu ne lăsăm prinşi în jocuri interpersonale şi nici în presiuni generate de orgolii, ci împreună să ne focusăm pe a genera soluţii şi a inova. Suntem o echipă, suntem implicaţi, iar strategia noastra este fară conflict de interese şi fără compromisuri. Împreună vrem binele motorportului românesc”;

• Gunther Graef – membru consiliu federal: ”Mă bucur că am ocazia de a mă alătura acestei echipe şi îmi doresc să contribui la evoluţia şi performanţa motosportului românesc. Cu peste 40 de ani fără întrerupere atât în motorsportul naţional, cât şi internaţional, acum a venit momentul de a lua ultimul tren cu o echipă potrivită şi care are aceeaşi viziune ca a mea, aceea de a face o schimbare în bine în Federaţia Română de Automobilism Sportiv;

• Iosif Ferenti - membru consiliu federal:  ”Îmi doresc o federaţie transparentă, funcţională şi în bune relaţii atât cu membrii acesteia, cât şi cu toate entităţile private şi de stat. Federaţie care să funcţioneze după un plan bine pus la punct”;

• Traian Pavel – membru consiliu federal: “Vin alături de această echipă întrucât cred cu tărie în strategia de dezvoltare elaborată. FRAS are nevoie de o schimbare pentru a crea un cadru sigur, predictibil şi corect pentru motorsportul românesc”;

• Carol Blavenstein - membru consiliu federal: ”Îmi doresc să aduc un plus valoare echipei nou formate. Motorsportul românesc merită mai mult, iar împreună vom face tot ce ne sta în putinţă pentru asta”;

• Justinian Pleşa – membru consiliu federal : ”Am acceptat propunerea onorantă de a pune umarul la îmbunătăţirea şi normalizarea activităţii federaţiei şi am convingerea că împreună o să reuşim”;

• Cătălin Cedric-Ghigea - membru consiliu federal: “Am ales să fac parte din această echipă întrucât cred cu tărie că este nevoie de o reformă semnificativă a modului în care funcţionează şi este condusă federaţia: de la secrete la transparenţă totală, de la oligarhie la democraţie, de la conducere uninominală la descentralizare şi autonomie reală şi extinsă a comisiilor, inclusiv alocarea de fonduri catre comisii, de la decizii adhoc la strategie de dezvoltare, de la pierderi băneşti însemnate la disciplina financiară şi chibzuinţa în administrarea patrimoniului federaţiei”.

Alegerile pentru şefia FRAS vor avea loc sâmbătă, 18 februarie. 
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici