DRAGOSTEA ŞI INTERNETUL: Adevărul despre dovezile de afecţiune în spaţiul virtual

Dovezile de afecţiune în public au fost înlocuite, în ultimii ani, de cele demonstrate în spaţiul virtual, reţelele de socializare, precum Facebook sau Twitter, fiind folosite de tot mai mulţi oameni pentru a vorbi despre relaţiile pe care le au.

1210 afișări
Imaginea articolului DRAGOSTEA ŞI INTERNETUL: Adevărul despre dovezile de afecţiune în spaţiul virtual

DRAGOSTEA ŞI INTERNETUL: Adevărul despre dovezile de afecţiune în spaţiul virtual (Imagine: Daily Mail)

Cu toate acestea, cercetătorii au ajuns la concluzia că manifestările de dragoste pe reţelele de socializare nu sunt de bun augur, scrie Daily Mail.

Potrivit unui studiu realizat de site-ul matrimonial match.com, o treime dintre britanici au recunoscut că au citit un comentariu online despre o despărţire dureroasă, dar că 58 la sută dintre aceştia r fi preferat să nu ştie nimic.

Se pare că acele cupluri care se folosesc de computere pentru a le spune jumătăţilor lor cât de mult le iubesc fac cea mai mare greşeală.

Trei sferturi dintre femei susţin că postările explicite sunt extrem de deranjante, ele nefiind de acord cu un astfel de nivel de "partajare".

De asemenea, unul dintre trei britanici ar prefera să nu vadă cum se alintă partenerii pe reţelele de socializare.

Cu toate acestea, nu toate manifestările de afecţiune sunt deranjante. Un procent de 90 dintre cei chestionaţi au precizat că nu îi deranjează să vadă o fotografie de profil în care apare un prieten cu logodnica sau logodnicul.

"Cu toţii ne dorim să împărtăşim acele sentimente pe care le trăim la începutul unei relaţii. Nu e nimic greşit în a le spune prietenilor apropiaţi că suntem fericiţi, dar este important să ţinem minte cu cine împărtăşim aceste gânduri. Este greu de crezut că eşti prieten apropiat cu toţi cei din listele de pe Facebook sau Twitter. Ceea ce poate părea un comentariu drăguţ pentru tine sau pentru prietenii tăi, ar putea părea deranjant în opinia celorlalţi", a declarat Kate Taylor, expert la match.com.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici