FT: WhatsApp ar urma să introducă pentru prima dată reclame în aplicaţie / Se discută şi despre un abonament pentru aplicaţia de mesagerie

WhatsApp, deţinut de Meta, explorează o nouă funcţie care ar urma să afişeze pentru prima dată reclame în aplicaţie, a relatat vineri Financial Times.

2611 afișări
Imaginea articolului FT: WhatsApp ar urma să introducă pentru prima dată reclame în aplicaţie / Se discută şi despre un abonament pentru aplicaţia de mesagerie

FT: WhatsApp ar urma să introducă pentru prima dată reclame în aplicaţie / Se discută şi despre un abonament pentru aplicaţia de mesagerie

Meta a discutat intern dacă să afişeze reclame în listele de conversaţii cu contactele de pe ecranul de chat al WhatsApp, dar nu au fost luate decizii finale, a precizat raportul, citând trei persoane familiarizate cu acest subiect.

Meta deliberează, de asemenea, dacă să perceapă o taxă de abonament pentru a utiliza aplicaţia fără reclame, a precizat raportul.

Noua funcţie, dacă va fi lansată, ar însemna că tuturor utilizatorilor de WhatsApp li se vor afişa reclame, care vor apărea alături de chat-urile cu prietenii şi rudele.

Interfaţa ar arăta similar cu modul în care sunt intercalate reclamele printre chat-urile din Facebook Messenger şi e-mailurile din Gmail, a declarat o persoană care cunoaşte îndeaproape discuţiile interne. Reclamele nu ar apărea în cadrul conversaţiilor de chat propriu-zise.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici