- Home
- Auto
- (31.10.2021, 13:22)
- Alexandru Gologan
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Problemele de mediu nu dispar odată cu vânzarea maşinii vechi. Cu ce factori poluanţi se confruntă planeta
- Problemele de mediu şi climatice nu dispar odată cu achiziţia unei maşini electrice
- Pentru realizarea de vehicule nonpoluante se depun eforturi globale substanţiale, fapt ce exercită o presiune suplimentară asupra naturii
- În ţările mai puţin dezvoltate nu există un control al emisiilor şi în timp maşinile uzate devin adevărate bombe ecologice
1193 afișări
Sursa foto: Mediafaxfoto
Dacă te-ai gândit să îţi achiziţionezi o maşină electrică, află că problemele tale legate de protejarea naturii nu se sfârşesc aici. Chiar dacă ţările dezvoltate au luat decizia la unison să conserve mediul înconjurător şi să reducă poluarea prin alternative eco de transport, exportul maşinilor vechi rezervă surprize neplăcute la nivel global.
„Exportul global al maşinilor substandard este o problemă uriaşă. Un număr tot mai mare de maşini la mâna a doua, de o calitate îndoielnică, sunt expediate din Statele Unite, Uniunea Europeană şi Japonia către ţări din Africa, America Latină şi Asia. Comerţul este în mare parte nereglementat şi asta este o problemă, pentru că multe maşini nu îndeplinesc standardele de siguranţă şi de mediu din ţările gazdă”, a declarat Rob de Jong, şeful unităţii de mobilitate durabilă pentru Programul Naţiunilor Unite pentru Mediu.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Procesul fraților Tate pentru trafic de persoane poate începe, a decis Tribunalul București
-
Ciolacu, declaraţie bizară: "Buzăul nu e în Moldova şi vă rog frumos să nu mă jigniţi"
-
Se construieşte un nou aeroport internaţional în România. Proiectul a primit acordul ROMATSA
-
NATO s-a antrenat în dislocarea rapidă a trupelor pe teritoriul României
Raportul anual privind comerţul global cu vehicule folosite a constatat că ţările care au introdus reglementări pentru a restricţiona vârsta şi emisiile maşinilor, numărul importurilor nu a scăzut, dar calitatea s-a îmbunătăţit. Totodată, un alt factor pozitiv al acestei mişcări este faptul că s-au înregistrat mai puţine accidente şi flotele naţionale au devenit mai sigure.
Într-o analiză a 146 de ţări, s-a constatat că aproximativ două treimi au politici „slabe” sau „foarte slabe” pentru reglementarea importului de vehicule folosite.
Tranziţia naţiunilor dezvoltate la vehicule cu emisii scăzute şi zero a exacerbat problema. În procesul de construcţie a unui vehicul eco, sunt exploatate numeroase resurse. Astfel, se exercită o presiune suplimentară asupra mediului. Noile maşini, deşi beneficiază de cele mai moderne tehnologii, în timp se vor degrada şi vor contribui la procesul de coataminare a planetei.
Mulţi experţi afirmă că ţările exportatoare pot ajuta prin reciclarea şi interzicerea exportului de vehicule mai vechi de cinci până la opt ani, relatează The New York Times.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Emma Stone vrea să fie strigată după numele real. Cum o cheamă, de fapt, pe actriță
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Citește și: Sectorul auto ceh va produce mai puţine vehicule în acest an. De ce au luat producătorii această decizie
Citește și: BMW este pregătit pentru interzicerea maşinilor cu combustibil fosil mai devreme decât prevede noul proiect de lege al Uniunii Europene în privinţa combaterii încălzirii globale
Citește și: Volvo şi-a schimbat sigla fără să facă tam-tam
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ce a pățit o româncă, după ce a cumpărat o caserolă cu aripioare de pui dintr-un supermarket Lidl din Cluj. Ce era înauntru, de fapt
CANCAN.RO
Orașul din România unde chiriile încep de la 9 LEI pe lună. Se află într-o frumoasă zonă turistică
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe