- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (08.04.2013, 17:36)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
BRAT a lansat aplicaţia de detectare automată a publicităţii online
BRAT a lansat, luni, aplicaţia de tip "spider" utilizată pentru detectarea automată a tuturor mesajelor publicitare de tip display ce sunt afişate pe site-uri, potrivit unui comunicat postat pe site-ul brat.ro.
240 afișări
BRAT a lansat aplicaţia de detectare automată a publicităţii online (Imagine: Shutterstock)
"După o perioadă de dezvoltare şi testare de mai multe luni, BRAT lansează o aplicaţie capabilă să identifice campaniile publicitare display ce se desfăşoară pe orice site web. BRAT va furniza astăzi, pentru prima dată în România monitorizarea completă a campaniilor publicitare de tip display, pentru luna martie 2013. Pentru început monitorizarea va cuprinde informaţii despre prezenţa campaniilor publicitare pe fiecare site, urmând ca în câteva luni informaţia să fie completată cu date referitoare la volumele de afişări ale fiecărei campanii prezente", se spune în comunicatul BRAT.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Administrația Biden va crește de 4 ori tariful pe EV-urile importate din China. China critică planurile SUA
-
Ambasadorul Israelului distruge Carta ONU cu un tocător de hârtie. A protestat împotriva votului pro-Palestina
-
Cum poate fi blocată Rusia pe front. Ucraina aşteaptă primele avioane de luptă F-16 în iunie sau iulie - surse
-
Novak Djokovic, lovit de o sticlă de apă, a ieşit de pe teren sângerând
Din punct de vedere tehnic, aplicaţia identifică toate mesajele publicitare afişate pe o pagină web, indiferent dacă acestea sunt bannere flash, imagini şi text. În luna martie, BRAT a identificat un număr de aproximativ 15.700 de bannere unice, grupate în aproximativ 2.616 campanii publicitare, ce au rulat pe mai mult de 1.200 de site-uri. Dintre bannerele identificate, 8.200 reprezintă publicitate distribuită prin Google, jumătate dintre acestea fiind publicitate de tip text, se mai spune în comunicat.
BRAT livrează noile informaţii în aceeaşi aplicaţie de raportare a datelor de monitorizare pe care o utilizează pentru presa scrisă, radio şi OOH, rezultatele privind campaniile publicitare fiind descrise unitar pentru toate mediile, cu acelaşi tip de informaţii despre client, marcă, campanie publicitară, clasificări ale bunurilor şi serviciilor comunicate.
BRAT completează prin această livrare serviciul MIPO, care furnizează de mai mult de 18 luni rezultate de monitorizare pentru toate campaniile publicitare ce rulează pe site-uri ale membrilor BRAT sau care sunt comandate, iniţiate de un membru BRAT.
Noua aplicaţie permite furnizarea informaţiilor privind desfăşurarea tuturor campaniilor publicitare de tip display ce rulează pe orice site, indiferent de apartenenţa la asociaţie. Publicarea noilor rezultate va avea loc săptămânal, în fiecare zi de marţi, pentru săptămâna anterioară, similar cu celelalte rezultate de monitorizare furnizate de BRAT.
BRAT este o asociaţie constituită în scopul măsurării şi verificării independente şi obiective a performanţei produselor media. În cei 15 ani de existenţă, BRAT a devenit recunoscut ca reperul pieţei de publicitate pentru presa scrisă şi mediul online în ceea ce priveşte rezultatele de audienţă, tirajul publicaţiilor sau traficul site-urilor. În ultimii ani, BRAT a lansat monitorizarea investiţiilor în publicitate pentru patru medii unitar: presă scrisă, radio, OOH şi online, utilizând definiţii şi standarde comune în măsurarea şi raportarea rezultatelor privind campaniile publicitare.
Citește pe alephnews.ro: Primele probleme la cipul Neuralink: Ce s-a întâmplat în creierul primului om implantat, la doar o lună după ce a primit dispozitivul
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Schimbarea de sex a ajuns în România. Un programator din Cluj a cerut în instanță să devină „femeie”
Temerile occidentalilor se adeveresc: China îşi transformă în continuare supracapacitatea de producţie în exporturi, iar acestea cresc, în special cele ale industriilor high-tech, pe care ţara se bazează pentru a-şi revitaliza economia
Cine este tânărul din România care a preluat conducerea imperiului de sute de milioane de euro construit de tatăl său
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ce transformare pentru femeia care l-a înnebunit pe Gigi Becali! A făcut avere din imaginile cu ea dezbrăcată!
PROSPORT.RO
Ce a pățit acest pensionar italian de 79 de ani, după ce s-a cuplat cu o româncă de 28 de ani. Cine (și CE) era Simona, de fapt
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe