Reţeaua de socializare pentru cei mai de succes oameni din lume: costă 1.500 de dolari pe an pentru a deveni membru

Cu un program foarte aglomerat, sub stresul unor decizii ce valorează milioane de dolari, gestionarea prezenţei online şi a imaginii personale în acest mediu este încă o sarcină pentru care mulţi dintre cei mai de succes oameni de afaceri din lume nu au timp să o indeplinească, mai ales în condiţiile în care există o serie întreagă de reţele de socializare din care să aleagă.

1233 afișări
Imaginea articolului Reţeaua de socializare pentru cei mai de succes oameni din lume: costă 1.500 de dolari pe an pentru a deveni membru

Reţeaua de socializare pentru cei mai de succes oameni din lume: costă 1.500 de dolari pe an pentru a deveni membru, iar o echipă de specialişti se ocupă de actualizarea profilului (Imagine: captură)

Andrew Wessels a venit însă cu o soluţie, pe care unii o pot considera salvatoare, pentru cei mai bogaţi şi de succes oameni din lumea afacerilor. Potrivit forbes.com, Wessels a pus bazele unei reţele de socializare online dedicate exclusiv profesioiştilor din lumea afacerilor, întreţinută şi actaulizată de o echipa de experţi. Pentru a deveni membri, oamenii de afaceri trebuie să plătească un abonament anual de 1.500 de dolari..

Serviciul fondat şi lansat de londonezul Andrew Wessels este intitulat The Marque, disponibil la adresa themarque.com, şi are deja 50 de membri fondatori, printre care se află manageri de top precum Ric Lewis, CEO al Tristan Capital Partners şi Nadja Swarovski, membră în consiliul director al afacerii cu cristale Swarovski a familiei sale.

De asemenea, miliardarul britanic Charles Dunstone, al cărui nume este legat de domeniul telefoniei mobile în Marea Britanie, finanţistul Ben Goldsmith şi mogulul din domeniul imobiliar Nick Candy sunt membri ai The Marque.

Andrew Wessels a finanţat compania din banii săi, iar printre investitori se numără şi reprezentantul pentru Europa al firmei americane KKR, care operează pe piaţa de capital, Dominic Murphy.

The Marque nu este prima reţea de socializare dedicată profesioniştilor din business: exista deja aşa-numitul MySpace pentru milionari ASmallWorld, care s-a transformat în 2013 într-un club de elită pentru călătorii, în timp ce absolvenţii universităţilor de top din domeniul business sunt  verificaţi dacă vor să se alăture reţelei IvyConnect, lansate la New York.

Potrivit forbes.com, The Marque se diferenţiază de restul de reţele sociale prin faptul că se oferă să realizeze ea, prin intermediul experţilor proprii, partea de "socializare" şi actualizarea profilului membrilor.

După ce a dobândit un număr minim de membri, reţeaua va continua să crească exclusiv pe baza invitaţiilor trimise de membri altor profesionişti. Noii invitaţi sunt verificaţi de echipa lui Wessels pentru a evita includerea în reţea a nepotului vreunui afacerist care are nevoie de o slujbă.

"Avem reguli clare despre cine poate fi recomandat. Trebuie să fie directori cu experienţă, parteneri în instituţii bancare şi companii de pe piaţa de capital. Trebuie să fie oameni implicaţi în decizii care fac afacerile să funcţioneze", a explicat Andrew Wessels, pentru Forbes, din biroul său din centrul Londrei unde se află sediul companiei şi majoritatea membrilor fondatori ai reţelei The Marque.

Ţinta reţelei nu este să aibă membri bogaţi, ci membri care au succes în domeniul lor de expertiză, iar succesul este definit, pentru The Marque, ca fiind "o contribuţie semnificativă în domeniul lor de expertiză, fie că este vorba despre afaceri, acte caritabile sau sport". Wessels insistă că The Marque nu este o reţea elitistă, deşi din afară poate părea aşa. "Este un club bazat pe succesul profesional. Nu ne interesează ce şcoală aţi făcut. Nu ne interesează dacă aţi fost la şcoală", spune fondatorul reţelei themarque.com.

Filtrele de acces sunt încă foarte stricte, managerii din eşalonul doi al marilor companii nefiind acceptaţi. Potrivit lui Wessels, este foarte posibil ca în viitor, un profesionist cu funţia de "vicepreşedinte" într-o mare companie să nu mai poată fi acceptat în cadrul reţelei sociale.

Membrii The Marque au voie să invite doar maximum cinci persoane în reţea, scopul final al lui Wessels fiind calitatea şi nu cantitatea membrilor. The Marque ar urma să fie o reţea cu câteva mii de membri, nu milioane.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici