Ucraina interzice emisia a 15 posturi de televiziune ruse pe teritoriul său

Justiţia ucraineană a interzis, marţi, difuzarea în Ucraina a 15 posturi de televiziune ruse, printre care Pervîi Kanal, Rossia 24, Russia Today, RBK-TV şi Life News, relatează agenţia ucraineană Ukrinform, în pagina electronică.

Share pe Facebook 330 afişări

Ucraina interzice emisia a 15 posturi de televiziune ruse pe teritoriul său (Imagine: Shutterstock)

De asemenea, au fost interzise posturile RTR Planeta, NTV Mir, TVCI, Rossia 1, Istoria, Petersburg 5, REN TV, Zvezda, TNT şi postul privat pro-Kremlin NTV.

"În prezent, realizăm monitorizarea atentă a posturilor ruse cu caracter informaţional. Un tribunal administrativ de la Kiev a luat astăzi (marţi) decizia de a interzice 15 posturi de televiziune ruse pe teritoriul Ucrainei", a anunţat directorul Consiliului Naţional al Audiovizualului din Ucraina, Iuri Artemenko.

Ministerul rus de Externe a denunţat această decizie, acuzând Kievul că încearcă să limiteze libertatea de exprimare.

De asemenea, directorul general al postului de televiziune Pervîi Kanal, Konstantin Ernst, a îndemnat autorităţile ucrainene să anuleze aceste măsuri, care "încalcă norme ale dreptului internaţional".

 

Share pe Facebook

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
UCRAINA ,
RUSIA ,
TV
Versiunea: mobil  |  completa
ULTIMA ORĂ
De ce Regele Mihai va fi ÎNGROPAT PE ÎNTUNERIC. Explicaţiile de ULTIMĂ ORĂ ale Patriarhiei

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.