ANAF atrage atenţia asupra unei tentative de fraudă mascată sub forma unui sondaj efectuat de fisc

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) atrage atenţia asupra unei tentative de fraudă, după ce mai mulţi contribuabili au reclamat că le-au fost cerute informaţii confidenţiale printr-un sondaj telefonic atribuit fiscului.

7265 afișări
Imaginea articolului ANAF atrage atenţia asupra unei tentative de fraudă mascată sub forma unui sondaj efectuat de fisc

ANAF atrage asupra unei tentative de fraudă mascată sub forma unui sondaj efectuat de fisc (Imagine: Victor Ciupuliga/Mediafax Foto)

ANAF precizează că efectuează în această perioadă un singur sondaj de opinie, derulat telefonic, care nu cuprinde întrebări referitoare la date ale contribuabililor legate de conturi bancare, carduri asociate conturilor deschise sau de cuantumul datoriilor la bugetul de stat.

Sondajul efectuat de ANAF are ca obiectiv evaluarea efectelor şi rezultatelor campaniei media în desfăşurare, iar singurele întrebări din chestionar care vizează detalii legate de companie sunt legate de anul de înfiinţare, codul CAEN, numărul mediu de angajaţi, cifra de afaceri, în ce localitate şi judeţ se află sediul firmei şi ce fel de contribuabil este (mare, mijlociu, mic).

"Întrucât asupra acestei situaţii există suspiciunea unei tentative de fraudă, vă rugăm să acordaţi o atenţie deosebită în cazul în care primiţi solicitări de natura celor de mai sus şi vă asigurăm că vom lua toate măsurile necesare în vederea depistării persoanelor vinovate", se precizează în comunicatul ANAF.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici