Critica principală adusă de Comisia Europeană vizează traseul stabilit în proiect, de ce punctul de plecare nu este la staţia Piaţa Victoriei şi s-a ales ruta ocolitoare de la staţia existentă 1 Mai, ce trece pe la Romexpo. De altfel, traseul ales pentru linia de metrou ce va lega Bucureştiul de Otopeni a ridicat un mare semn de întrebare de la început.
Un alt aspect la care a făcut referire Comisia Europeană este subestimarea investiţiei pentru construcţia acestei linii de metrou până la Otopeni, dar şi supraestimarea traficului de pasageri. Valoarea investiţiei în linia de metrou ce va lega Capitala de aeroportul Otopeni este de aproximativ 1,3 miliarde de euro (cu TVA inclus), potrivit autorităţilor locale. Proiectul Magistralei 6 de metrou prevede un traseu de 14,2 km şi cuprinde 12 staţii, ar urma să asigure capacitatea de transport a unui număr de 50.000 călători pe oră şi sens.
CITEŞTE CONTINUAREA ARTICOLULUI AICI
Citeşte şi: Companiile de stat, obligate să participe cu oferte la procedurile de achiziţii publice. Care este motivul
Citeşte şi: Centrul de echipare şi întreţinere a elicopterelor Black Hawk din Europa Centrală va fi în România
Citeşte şi: Consiliul IMM: Declaraţia unică fiscală nu simplifică procedurile, necesită efortul contribuabililor
Citeşte şi: Declaraţia UNICĂ, aprobată de Guvern. Termenul limită de depunere este 15 iulie 2018 şi se va efectua o singură plată. De ce reduceri pot beneficia cei care achită anticipat