Grapini: Prea puţini investitori din turism pun promovarea în planul de afaceri

Prea puţini investitori din turism pun promovarea în planul de afaceri, iar cel mai agresiv îşi fac reclamă pensiunile, a declarat miercuri ministrul pentru IMM şi Turism, Maria Grapini.

134 afișări
Imaginea articolului Grapini: Prea puţini investitori din turism pun promovarea în planul de afaceri

Ministrul pentru IMM şi Turism, Maria Grapini (Imagine: Răzvan Chiriţă/Mediafax Foto)

"Eu am avut companii private şi branduri private, dar nu m-am dus la ministrul Industriei să-l rog să-mi promoveze brandul. Mi-am făcut eu politica de promovare. La Guvern mergeam să folosesc acele târguri internaţionale, unde aveam o susţinere financiară. Eu cred că prea puţini îşi pun în planul lor de afaceri, cei din acest domeniu, promovarea", a spus Grapini la Conferinţa Internaţională de Turism a Dunării.

Ministrul a afirmat că nu ştie dacă investitorii aşteaptă să îi promoveze statul, pentru că "nu poţi să aştepţi de la cineva căruia nu i-ai dat toate informaţiile".

Ea a afirmat că le-a trimis scrisori preşedinţilor de consilii judeţene şi primarilor pentru a transmite informaţii despre toată baza turistică pe care o au, iar autorităţile din turism să încerce să cuprindă aceste obiective în promovare.

"Sunt mai agresivi cu promovarea cei cu pensiunile şi cei din domeniul eco-turismului, poate pentru că au pornit mai târziu şi pentru că sunt şi din mediul rural. Poate că cei din urban cred că sunt promovaţi de la sine şi că se ştie de ei", a mai spus Grapini.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici