Înmatriculările Renault şi Dacia în Germania au scăzut cu 4,4%, la şase luni

Înmatriculările Renault şi Dacia în Germania au scăzut în primele şase luni cu 4,4%, la 77.517 de autovehicule, reprezentând o cotă de piaţă de 4,7%, pe o piaţă în creştere cu 0,7%, la 1,634 milioane unităţi, potrivit datelor Oficiului de Înmatriculări Auto german KBA.

148 afișări
Imaginea articolului Înmatriculările Renault şi Dacia în Germania au scăzut cu 4,4%, la şase luni

Înmatriculările Renault şi Dacia în Germania au scăzut cu 4,4%, la şase luni (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

În luna iunie, înmatriculările Renault şi Dacia au crescut însă cu 1%, la 14.013 autovehicule, reprezentând o cotă de piaţă de 4,7%.

Înmatriculările totale pe piaţa germană au crescut în iunie cu 2,9%, la 296.722 autovehicule.

Producătorii auto germani au acoperit în primul trimestru 64% din piaţă. Dintre producătorii germani, Volkswagen a avut cea mai mare cotă de piaţă în primul semestru, de 21,9%, înregistrând o creştere de 0,9% a înmatriculărilor.

Cel mai mare avans a fost consemnat de Porsche, de 23,2%. Creşteri puternice au mai înregistrat Mercedes (5,7%) şi Audi (8,1%).

Înmatriculările Opel au scăzut cu 9,3% în primele şase luni, Smart cu 3%, iar BMW cu 0,7%.

Creşteri foarte mari au avut la şase luni Kia (50%), Land Rover (82,2%) şi Lancia (154,4%).

Dintre mărcile importate, pe primul loc s-a situat Skoda, cu o cotă de piaţă de 4,8% şi o creştere de 4,6% a înmatriculărilor, urmată de Renault/Dacia, cu o cotă de 4,7%.

Dintre cele 31 de mărci analizate, 15 au înregistrat creşteri.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici