- Home
- Economic
- BERLIN, (04.10.2015, 13:01)
- Mihai Draghici
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Preşedintele Volkswagen: Scandalul emisiilor, o "criză existenţială" care poate fi depăşită
Scandalul emisiilor poluante reprezintă o ameninţare "existenţială" pentru Volkswagen, dar poate fi depăşită, afirmă Hans Dieter Pötsch, noul preşedinte al grupului auto german.
5247 afișări
Hans Dieter Pötsch (Imagine: Hepta)
"Scandalul emisiilor reprezintă o criză existenţială pentru compania Volkswagen", a declarat Hans Dieter Pötsch, potrivit Welt am Sonntag, la o reuniune desfăşurată la sediul central al VW, în oraşul german Wolfsburg.
"Însă cred că, pentru Volkswagen, este o criză surmontabilă", a dat asigurări Pötsch, care va prelua în noiembrie preşedinţia Consiliului de administraţie al grupului auto german.
Potrivit publicaţiei Welt am Sonntag, bugetul de investiţii de 100 de miliarde de euro pregătit de VW până în anul 2018 va fi revizuit în scădere. Volkswagen a refuzat să comenteze informaţia.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Suntem în al Treilea Război Mondial. „Liderii” României nu văd asta încă. Cine ne apără?
-
Belarus anunţă un exerciţiu tactic de lansare a armelor nucleare: primele imagini
-
Serviciul ucrainean de securitate susţine că a prins agenţi ruşi care plănuiau uciderea lui Zelenski
-
Vladimir Putin a fost învestit azi într-un nou mandat la conducerea Rusiei. Ce declaraţii a făcut liderul rus în timpul ceremoniei
Volkswagen a anunţat săptămâna trecută că circa 11 milioane de automobile ale grupului, la nivel mondial, sunt afectate de scandalul emisiilor poluante. Scandalul a izbucnit după ce Agenţia americană pentru Protecţia Mediului (EPA) a acuzat VW că a instalat sisteme speciale pe unele autoturisme diesel pentru a evita standardele federale din SUA în materie de emisii, expunând cetăţeni americani la gaze poluante.
Constructorul auto german ar fi instalat un software special în calculatorul de bord al unor modele diesel Volkswagen şi Audi. Dispozitivul este programat să activeze un sistem de filtrare completă a particulelor doar în timpul testelor oficiale pentru emisii. După teste, adică în situaţiile generale de funcţionare a motorului, dispozitivul dezactivează sistemul de filtrare a particulelor, susţine Agenţia americană pentru Protecţia Mediului.
Potrivit autorităţilor americane, 482.000 de autoturisme cu motoare diesel au încălcat standardele federale americane privind emisiile de dioxid de carbon: modelul de Volkswagen Jetta din perioada 2009-2014, modelele Beetle şi Golf, precum şi modelul Volkswagen Passat din 2014-2015 şi modelul Audi A3. Grupul Volkswagen a recunoscut instalarea dispozitivului electronic care induce în eroare sistemele de măsurare a noxelor. În Europa, probleme similare au fost semnalate şi la alte mărci ale grupului VW.
Citeşte şi: David Cameron critică grupul Volkswagen, evocând posibilitatea revizuirii subvenţiilor pentru diesel
Citeşte şi: SCANDALUL VOLKSWAGEN: SUA extind investigaţia privind noxele la alte mărci europene şi americane
Pe fondul scnadalului, directorul general al grupului Volkswagen, Martin Winterkorn, a demisionat la sfârşitul lunii septembrie, fiind înlocuit cu Matthias Muller, fost director al companiei Porsche.
Conform legislaţiei americane, Volkswagen riscă să plătească despăgubiri de peste 18 miliarde de dolari. "Chiar dacă VW va reuşi să supravieţuiască în actuala formă, compania va ocupa o poziţie inferioară pe piaţă în următorii ani", comenta recent site-ul MarketWatch.com.
Volkswagen a depăşit Toyota şi a devenit în iulie cel mai mare producător auto mondial, din punctul de vedere al vânzărilor efectuate în primul semestru al anului 2015.
Citeşte şi: Financial Times: Producătorii auto europeni avertizează Bruxelles-ul să nu reacţioneze exagerat la scandalul Volkswagen
Citeşte şi: Bloomberg: Volkswagen este prea mare pentru ca politicienii germani să lase grupul să falimenteze
Citeşte şi: SCANDALUL VOLKSWAGEN - Ministrul Transporturilor: 300 de maşini aflate în stocurile dealerilor nu mai pot fi înmatriculate în România până la rezolvarea problemelor
Citește pe alephnews.ro: Warren Buffett compară Inteligența Artificială cu armele nucleare. Compania lui Buffett a început să folosească A.I.
Citește pe www.zf.ro: Ţara din Europa care se pregăteşte pentru un război la scară largă cu Rusia. ”Am testat deja economia de război, trebuie să fim pregătiţi pentru o criză pe termen lung”
Citește pe www.zf.ro: Rusia se pregăteşte de atac. Agenţiile europene de spionaj au avertizat guvernele lor că Rusia pregăteşte acte violente de sabotaj pe întreg continentul
Citește și: David Cameron critică grupul Volkswagen, evocând posibilitatea revizuirii subvenţiilor pentru diesel
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Ţara din Europa care se pregăteşte pentru un război la scară largă cu Rusia. ”Am testat deja economia de război, trebuie să fim pregătiţi pentru o criză pe termen lung”
Dacă aţi avea de ales între a munci mai puţin şi a câştiga mai puţin sau a munci mai mult şi a câştiga mai mult, ce aţi alege? (Nu, să munceşti mai puţin şi să câştigi mai mult nu este o soluţie)
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. David Popovici și-a cumpărat „bestie” decapotabilă de peste 200.000 de euro! Băiatul modest a dispărut
PROSPORT.RO
Meteorologii Accuweather anunță o vară ciudată în România. Temperaturi anormale în București
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe