- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Sandero va deveni în Franţa cea mai vândută maşină către persoane fizice
Dacia Sandero va deveni în Franţa modelul cu cele mai mari vânzări către persoane fizice, a declarat Bernard Cambier, directorul de vânzări al Renault, citat de publicaţia Le Figaro.
Sandero va deveni în Franţa cea mai vândută maşină către persoane fizice
Cota de piaţa a Dacia în Franţa a urcat la 5% în luna iunie, pe segmentul autoturisme, de la 2,5% în aceeaşi lună din 2009, potrivit Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile. În primele şase luni, numărul înmatriculărilor producătorului auto a urcat de la 23.886 unităţi, în intervalul similar al anului trecut, la aproape 61.250 de unităţi.
"Doar în primul semestru, Dacia a vândut atâtea automobile câte a vândut în tot anul trecut", titrează Le Figaro.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Iohannis a decis comasarea alegerilor pentru propria sa imagine
-
IDEI DE MESAJE DE PAŞTE. Cele mai frumoase şi amuzante urări pentru prieteni şi cei apropiaţi
-
Aeronava care aduce Lumina Sfântă din Ierusalim a aterizat în România
-
Un oficial rus afirmă că NATO se pregăteşte de un conflict cu Moscova: Acţiunile NATO împotriva Rusiei sunt exersate folosind toate instrumentele
Această performanţă se explică prin succesul SUV-ului Duster, care a înregistrat peste 10,000 de comenzi de la lansare, în aprilie 2009. Un francez poate aştepta până la şase luni pentru a primi Duster-ul comandat, menţionează Cambier.
"La lansarea Duster am înregistrat în Franţa un flux nemaivăzut în ultimii 20 de ani. Dacia se descurcă mai bine decât Toyota sau Fiat. E o marcă adevărată", a spus directorul Renault.
Renault vizează o marjă operaţională de 6% pentru Dacia, notează Pierre Bergeron, analist al băncii Société Générale.
"Costurile scăzute şi marjele bune vor permite grupului să câştige bani", a afirmat el. Analistul apreciază, totodată, că în cadrul Renault există riscul canibalizării mărcilor, accentuat de lansarea viitoare de către Dacia a une maşini de dimensiuni reduse modelată după Twingo.
"Renault va evolua pentru a evita această situaţie. Constructorul auto francez se va concentra pe modelele electrice, în timp ce Dacia va produce maşini diesel şi pe benzină", a precizat Bergeron.
Pentru România, Dacia a devenit din 1999, anul în care a fost achiziţionată de Renault pentru 50 de milioane de dolari, o adevărată "găină cu ouă de aur", notează publicaţia franceză. După zece ani şi investiţii de 1,5 miliarde de euro, Dacia seduce pieţele statelor dezvoltate, cu toate că ţinta iniţială au fost ţările emergente.
Gama constructorului auto este compusă din şapte modele, respectiv Duster, Logan, Logan MCV, Sandero, Sandero Stepway, Logan VAN şi Logan Pick-Up.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 18:34
Aeronava care aduce Lumina Sfântă din Ierusalim a aterizat în România
-
astăzi, 17:50
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 801. Rusia protestează faţă de declaraţiile făcute de Macron şi de Cameron: escaladare directă / Ucraina a lansat ghidul pentru Olimpiadă: sportivii nu au voie să dea mâna cu ruşii