- Home
- Externe
- ROMA, (03.02.2013, 18:28)
- Valentin Vidu - Mediafax
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Doi răniţi spitalizaţi în Italia, după incidentul aerian în care a fost implicat un avion Carpatair
Două persoane, inclusiv un pasager, se pare un cetăţean turc, erau spitalizate în continuare, duminică, după ce un avion operat de compania română Carpatair în contul Alitalia a ratat aterizarea şi a ieşit de pe pistă, sâmbătă seara, la Roma.
841 afișări
Doi răniţi spitalizaţi în Italia, după incidentul aerian în care a fost implicat un avion Carpatair (Imagine: carpatair.com)
Parteneriatul dintre cele două companii se afla în centrul unor critici dure în Italia, în urma incidentului de sâmbătă, potrivit AFP.
Conform postului SkyTg24, cele două cel mai grav rănite persoane sunt un pasager turc, operat la nivelul coloanei vertebrale, şi o peruviană, care a suferit diverse traumatisme şi pe care alte instituţii de presă au identificat-o ca fiind o însoţitoare de zbor româncă. Viaţa lor nu este în pericol.
Anchetele deschise de către autorităţi în domeniul aerian, justiţia italiană şi compania Alitalia continuau, duminică, pe Aeroportul Roma-Fiumicino, unde avionul accidentat se afla în continuare pe iarbă, cu trenul de aterizare complet distrus.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
-
Are Sebastian Burduja şanse pentru Primăria Capitalei? Vicepreşedintele PNL: E greu să câştige Burduja acum, dar îl pregătim pentru următorii patru ani
-
Rafila, despre achiziţiile centralizate pentru spitale: Mi se pare o idee foarte bună
-
Memorandum de cooperare în domeniul energiei nucleare, semnat de România şi Coreea de Sud
Avionul, de tip ATR-72, aparţinând companiei române Carpatair, a decolat de la Pisa (nord) sâmbătă, către ora 18.15 GMT (20.15, ora României), şi a sosit pe Aeroportul Roma-Fiumicino după o oră. Însă, dintr-un motiv necunoscut, pilotul a fost nevoit să încerce să aterizeze în mai multe rânduri. El a reuşit să aterizeze, până la urmă, dar aeronava a ieşit de pe pistă.
Directorul Aviaţiei Civile de la Fiumicino, Vitaliano Turra, a declarat pentru presă că accidentul s-a produs în urma unei "înlănţuiri de evenimente, nu are o singură cauză". Potrivit lui Turra, rafalele de vânt atingeau o viteză "de 50 de kilometri pe oră, deci era puternice, dar nu erau incompatibile cu o aterizare".
În contextul în care, într-un prim comunicat, Alitalia a pus accidentul pe seama rafalelor de vânt, directorul operaţional al companiei, Giancarlo Schisano, a rectificat informaţiile, duminică. "Erau, cu siguranţă, rafale puternice de vânt, dar aeroportul era deschis, deci (prin aceasta) nu se precizează absolut nimic în legătură cu cauza" accidentului, a declarat el pentru postul SkyTg24.
Directorul a confirmat "trei incidente în ianuarie" implicând zboruri asigurate de către Carpatair în contul Alitalia, dar a subliniat că această companie deţine toate certificările necesare. După o problemă de presurizare, în cursul unui zbor Ancona-Roma, au avut loc, potrivit lui Schisano, o inspecţie efectuată de către Aviaţia Civilă şi un audit la Alitalia asupra celor două avioane de tip ATR-72 care asigură curse interne în contul companiei italiene.
Alitalia a suspendat parteneriatul cu Carpatair, care exista începând din primăvara lui 2012, pe rutele Roma-Ancona, Roma-Pisa şi Roma-Bologna, pe care le asigură ea însăşi.
Potrivit unor fotografii publicate de mai multe ziare, Alitalia a şters, în noaptea de sâmbătă spre duminică, culorile sale de pe carlinga avionului implicat în accident.
Sindicatul piloţilor Uil Trasporti a amintit că a lansat un semnal de alarmă asupra unor "avarii şi probleme" la Carpatair
De asemenea, politicianul Pierferdinando Casini (de centru) a denunţat, într-un mesaj postat pe Twitter, faptul că Alitalia "a fost salvată, în 2008, cu un cost de trei miliarde de euro şi trimiţând personal în şomaj tehnic. Iar, după accea, cumperi un bilet la Alitalia şi te trezeşti într-o cursă Carpatair cu un nivel insuficient de securitate. Acest lucru este inaceptabil".
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: Topul celor mai dorite branduri de lux. Prada a fost doborâtă de Miu Miu
Citește pe www.zf.ro: De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Citește și: INCIDENT AVIATIC la Roma: 16 persoane rănite, după ce un avion Carpatair a ratat aterizarea
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe