- Home
- Externe
- BERLIN, (05.04.2015, 11:50)
- Ioana Bojan
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
EASA a semnalat demult probleme privind regulile de siguranţă aeriană din Germania
Agenţia Europeană de Siguranţă a Aviaţiei (EASA) a atras atenţia privind nereguli în monitorizarea sănătăţii personalului companiilor aeriene din Germania cu mult înainte de prăbuşirea avionului Germanwings, a declarat un purtător de cuvânt al EASA, citat de Deutsche Welle în pagina electronică.
556 afișări
EASA a semnalat demult probleme privind regulile de siguranţă aeriană din Germania (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
EASA şi-a exprimat preocuparea privind "câteva cazuri de nonconformitate" în ceea ce priveşte regulile de siguranţă aeriană, în special referitor la monitorizarea personalului companiilor aeriene, a afirmat sâmbătă Dominique Fouda.
"Pe baza recomandărilor EASA, Comisia Europeană a lansat, la sfârşitul lui 2014, un proces prin care cerea explicaţii Germaniei", a adăugat el.
CE a confirmat că EASA a descoperit nereguli în cadrul unei revizuiri de rutină a aplicării regulilor privind siguranţa aeriană. "Răspunsurile Germaniei sunt evaluate în prezent", a declarat pentru Reuters o purtătoare de cuvânt a Comisiei. "Face parte dintr-un sistem continuu de supraveghere: rezultatele sunt urmate de acţiuni corective, similar unui proces de audit".
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Iohannis a decis comasarea alegerilor pentru propria sa imagine
-
Un oficial rus afirmă că NATO se pregăteşte de un conflict cu Moscova: Acţiunile NATO împotriva Rusiei sunt exersate folosind toate instrumentele
-
TASS: Rusia îl pune pe Volodimir Zelenski pe lista persoanelor căutate. Ce alţi oficiali europeni se află în vizorul Moscovei
-
După Germania şi Cehia, o altă ţară europeană acuză Rusia că a atacat-o cibernetic: S-a aflat şi ea printre ţintele APT28
"Oficialii UE au afirmat că autoritatea germană de reglementare în domeniul siguranţei aviatice se confruntă cu un număr redus de personal, care i-ar putea submina abilitatea de a controla companiile şi echipajele, inclusiv de a face controale medicale", a scris sâmbătă Wall Street Journal.
O purtătoare de cuvânt a autorităţii aviatice germane (LBA) a afirmat însă că LBA a răspuns la criticile EASA, iar astfel de verificări au loc de câteva ori pe an.
Citeşte şi:
Autorităţile germane caută modalităţi de sporire a siguranţei aeronautice, după cazul Germanwings
Citeşte şi:
Tragedia aviatică din Franţa: A fost descoperită o înregistrare VIDEO cu ultimele momente ale prăbuşirii avionului Germanwings. DIALOGUL dintre piloţi minut cu minut
Citeşte şi:
Noi dezvăluiri despre copilotul Germanwings: Andreas Lubitz informase Lufthansa în 2009 că avea "depresie severă"
Monitorizarea sănătăţii şi verificarea personalului companiilor aeriene au intrat în atenţia opiniei publice după ce un avion al companiei Germanwings, care efectua o cursă de la Barcelona (Spania) spre Dusseldorf (Germania), s-a prăbuşit în Alpii francezi la 24 martie, provocând moartea celor 150 de persoane de la bord.
Anchetatorii suspectează că avionul a fost prăbuşit intenţionat de copilotul Andreas Lubitz, care l-a încuiat pe comandant în afara cabinei de pilotaj. Datele obţinute din cea de-a doua cutie neagră a avionului au arătat că Lubitz, în vârstă de 27 de ani, a setat pilotul automat pe o traiectorie descendentă şi în acelaşi timp a mărit viteza aeronavei.
Procurorii germani au afirmat că Lubitz a fost tratat pentru tendinţe sinucigaşe şi depresie în urmă cu câţiva ani, înainte de a deveni pilot. În plus, procurorii au găsit la locuinţa copilotului adeverinţe medicale care îl declarau inapt pentru lucru, valabile inclusiv pentru ziua tragediei, dar Lubitz le-a rupt şi nu şi-a anunţat angajatorii. Joi au apărut informaţii potrivit cărora copilotul Andreas Lubitz a căutat pe Internet date despre sinucidere şi despre uşile cabinelor de pilotaj.
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: Un loc de parcare din Amsterdam se vinde cu 500.000 de euro. Cum se justifică prețul
Citește pe www.zf.ro: Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
Citește pe www.zf.ro: Elon Musk nu poate să piardă: A câştigat 40 de miliarde de dolari într-o singură săptămână, după ce a dat afară 14.000 de oameni
Citește și: Autorităţile germane caută modalităţi de sporire a siguranţei aeronautice, după cazul Germanwings
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk dezvoltă o „mașină de știri” cu ajutorul lui Grok: „Contează doar ce spun oamenii despre știri”
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cât de frumoasă e noua iubită cu care s-a cuplat la câteva zile după ce s-a afișat întâi cu logodnica și apoi cu amanta!
PROSPORT.RO
Stațiunea unică în România, de care puțini turiști știu. Aici se găsește „cel mai bine păstrat secret din Apuseni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe