Demi Moore şi Gwyneth Paltrow au donat obiecte pentru licitaţia de la Balul de Caritate de Halloween

Cunoscutele vedete de la Hollywood, Demi Moore şi Gwyneth Paltrow, au donat obiecte care vor fi vândute la licitaţie în cadrul celei de-a patra ediţii a Balului de Caritate de Halloween, care se va desfăşura pe 25 octombrie, la Palatul Parlamentului din Bucureşti, informează organizatorii.

202 afișări
Imaginea articolului Demi Moore şi Gwyneth Paltrow au donat obiecte pentru licitaţia de la Balul de Caritate de Halloween

Demi Moore şi Gwyneth Paltrow au donat obiecte pentru licitaţia de la Balul de Caritate de Halloween

Invitaţii Balului de Caritate de Halloween vor avea ocazia să îşi arate generozitatea licitând pentru obiectele scoase la vânzare în beneficiul Asociaţiei Ovidiu Rom. Licitaţia caritabilă va avea două părţi, cu şi fără strigare, ambele propunând invitaţilor obiecte şi servicii deosebite.

Leslie Hawke a reuşit să implice din nou vedete de la Hollywood în sprijinirea programului "Fiecare Copil în Şcoală", o iniţiativă a Asociaţiei Ovidiu Rom, pe care o conduce. Dacă în anii precedenţi s-au putut achiziţiona la licitaţie obiecte care au aparţinut unor staruri precum Ethan Hawke, Angelina Jolie şi Uma Thurman, de data aceasta alte două dive de la Hollywood, Demi Moore şi Gwyneth Paltrow, au dorit să contribuie donând obiecte personale.

Impresionată de programele derulate de Ovidiu Rom, Demi Moore - cu care Leslie Hawke s-a întâlnit întâmplător la Bucureşti la începutul acestei veri - a oferit o geantă din piele lăcuită marca Versace HIT, pe care a primit-o personal de la creatoarea acesteia, Donatella Versace. Anul trecut, geanta Bvlgari donată de Uma Thurman a fost cel mai bine vândut obiect la licitaţia caritabilă, fiind achiziţionată contra sumei de 40.000 de euro.

De asemenea, în august, Leslie a întâlnit-o pe Gwyneth Paltrow la New York şi i-a vorbit despre eforturile pe care le depune în România pentru combaterea abandonului şcolar şi ridicarea nivelului educaţional al copiilor din familii defavorizate. Gwyneth nu a rămas insensibilă la problemele copiilor români şi a donat un colier Damiani, cu un pandantiv în formă de cruce, în care diamantele sunt montate în aur alb şi roz. Damiani este una dintre cele mai bune case italieneşti de bijuterii de lux şi deţine premii internaţionale DeBeers Diamonds.

La licitaţia cu strigare din 25 octombrie invitaţii pot licita şi pentru un sejur exotic de o săptămână într-una dintre cele mai căutate destinaţii thailandeze, Hua Hin Resort & Spa, cu cazare în Sukothai Suite la hotelul Hilton, aflat în imediata vecinătate a reşedintei de vară a regelui Thailandei. De asemenea, vor mai fi scoase la licitaţie o vacanţă de iarnă la New York, cu cazare la Waldorf Astoria, şi bilete VIP la Brooklyn Academy of Music, pentru a-l vedea pe Ethan Hawke în piesa "Livada cu Vişini" şi pentru a-l întâlni după spectacol în culise. Totodată, câştigătorul va avea privilegiul de a
merge într-un tur privat al celebrei case de licitaţii Christie's, în compania lui Grigore Ghica, urmat de un prânz la Rainbow Room, cunoscutul restaurant de la etajul al 65-lea al Rockefeller Center.

Licitatorii vor putea opta şi pentru un weekend artistic în Londra, cu lojă şi cină la Royal Opera House, şi bilete VIP la piesa "Rain Man", cu care Josh Hartnett debutează pe scena londoneză. Câştigătorul va fi cazat la Miller's Residence, un sofisticat boutique hotel din Notting Hill.

La licitaţia cu strigare vor mai fi scoase un scuter Vespa, cu care câştigătorul se va plimba prin Bucureşti în stilul "Vacanţă la Roma", şi primele şase sticle din ediţia limitată de vin Silencio - Fetească Neagră.

Licitaţia fără strigare va propune un parfum de lux Clive Christian "X", Artwork Limited Edition, donat de Madison Perfumery, creaţii vestimentare ale designerilor Lena Criveanu şi Stephan Pelger, articole de lux de la magazinul The Mews, opere de artă (pictură, fotografie, tapiserie) semnate Costin Craioveanu, Smaranda Nemethi, Petru Bogdan, Bogdan Filip, Matt Bailey, Michael Costuros, Cela Neamţu şi Daniel Bălănescu, bilete VIP la piesa "Livada cu Vişini", cu Ethan Hawke, din cadrul turneului european, un curs individual de limbi străine donat de şcoala Berlitz şi un an de self storage la Euro Mini Storage.

Sub sloganul "Ţară, Ţară Vrem Eroi!", Balul de Caritate de Halloween din acest an îşi propune să sărbătorească eroii - oameni care prin viziune, curaj, muncă, talent, graţie şi creativitate au intrat în istorie ca modele de viaţă şi surse de inspiraţie.

Balul din 25 octombrie va începe la ora 18.30 cu recepţia în cadrul căreia va avea loc licitaţia fără strigare, urmată de cina în timpul căreia se va prezenta modul în care au fost folosiţi banii strânşi la balul de anul trecut şi se va organiza licitaţia cu strigare. Seara se va încheia cu after party-ul animat de Loredana şi DJ Tom Wilson

Pentru că este vorba de un eveniment caritabil, participarea la bal se face pe bază de rezervare ca investitor major (30.000 de euro), investitor VIP (15.000 de euro), investitor (5.000 de euro), sponsor (2.750 de euro) sau individual (500 de euro).

La ediţiile din anii trecuţi ale evenimentului, oaspeţi de onoare au fost Leslie Hawke, Ethan Hawke şi Vanessa Redgrave.

Fondurile strânse la ediţia din 2007 a Balul de Caritate de Halloween au însumat 430.000 de euro, dintre care mai puţin de 10% au reprezentat cheltuieli de organizare. Prin urmare, 400.000 de euro au fost folosiţi pentru a veni în întâmpinarea nevoilor unor şcoli din întreaga ţară. Astfel, au fost acordate 70 de burse, iar peste 400 de cadre didactice şi 4.400 de copii au beneficiat de ateliere de vară organizate în comunităţi din Bucureşti şi alte zece judeţe. Copiii şi cadrele didactice au lucrat cu pachetul educaţional Şotron (cărţi, caiete, rechizite, excursii). Totodată, 500 de familii au primit asistenţă socio-educativă integrată.

Companiile care susţin în permanenţă activitatea Asociaţiei Ovidiu Rom în calitate de Investitori Majori sunt: Pro TV, Athenee Palace Hilton, Citi, Nobel, Pepsi, Rompetrol, Unilever şi Vodafone.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici