- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (10.01.2024, 11:18)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Studiul culorilor auto şi accidentele.Ce maşini au cele mai mari şanse să fie implicate în incidente
O cercetare a unei companii arată că maşinile maro şi galbene au cele mai mari şanse să fie implicate în accidente.
2800 afișări
Studiul culorilor auto şi accidentele.Ce maşini au cele mai mari şanse să fie implicate în incidente
Deşi majoritatea oamenilor cred că a fi implicat într-un accident de maşină se rezumă la ghinion, cea mai recentă cercetare a carVertical demonstrează că acest lucru nu este complet adevărat. Aparent, vehiculele vopsite în anumite culori au şanse mai mari să fie implicate în incidente rutiere decât restul. Deoarece există o corelaţie între alegerea culorii unei maşini şi obiceiurile de condus, studiul dezvăluie care culori oferă cea mai multă siguranţă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Zelenski: „Rusia ar putea intensifica atacurile în Ucraina”
-
Antreprenorii români răscumpără businessurile vândute anterior unor fonduri de investiţii
-
Noapte agitată în Ucraina. Ucrainenii susţin că au doborât zeci de drone lansate de ruşi
-
Analiză: Ungaria îşi accelerează industria maşinilor electrice, dar au apărut blocaje îngrijorătoare
Majoritatea şoferilor preferă culori neutre cum ar fi culoarea gri, pentru că se depreciază mai puţin decât culorile luminoase.
Dintre toate culorile vehiculelor în circulaţie, maşinile care au caroseria maro sunt cele mai des avariate - într-o proporţie de 51%.
Şoferii care aleg maşini galbene vor să fie în centrul atenţiei. Firi pline de energie, aceştia s-ar putea să calce prea tare pedala de acceleraţie - 50,6% din toate vehiculele galbene verificate de companie au avut înregistrări de daune.
Roşu nu este foarte mult în urmă cu un procent de 49,8%.
Galbenul şi roşul sunt culori adesea folosite pentru caroseriile maşinilor sport, ceea ce sugerează că proprietarii lor iubesc şi viteza şi riscul.
„Nu există o corelaţie directă între culoarea unei maşini şi rata de deteriorare istorică a acesteia sau puterea medie a motorului. Putem doar presupune că toate aceste culori cu cele mai mari rate istorice de accidente sunt adesea alese de şoferii care doresc să iasă în evidenţă. Poate că aceşti şoferi au un apetit mai ridicat pentru risc în timpul navetei zilnice”, explică Matas Buzelis, expert auto companiei de date auto.
Şoferii care conduc maşini viu colorate sunt adesea percepuţi ca fiind mai extravaganţi. Cu toate acestea, culorile aprinse sunt considerate mai sigure, deoarece aceste vehicule sunt mai vizibile când vremea este rea sau în condiţii de lumină scăzută.
Maşinile albe şi cele galbene ies în evidenţă în contrast cu împrejurimile lor, făcându-le mai uşor de observat de către pietoni şi alţi şoferi. Lucrurile stau complet diferit în cazul maşinilor gri şi negre care se disting greu într-o zi ploioasă, de exemplu.
Maşinile de culoare mai deschisă sunt, de asemenea, mai uşor de observat noaptea sporind astfel siguranţa şoferilor lor. Astfel, deşi portocaliul nu este cea mai comună culoare pe piaţa de vehicule second hand, experţii auto o consideră o alegere bună pentru cei care doresc să fie foarte vizibili în timp ce conduc.
Culorile gri (avariate doar în proporţie de 44,7%) şi alb (avariate în proporţie de 44,5%) sunt cele mai sigure, ceea ce înseamnă că sunt mai rar implicate în accidente.
Procentaluj maşinilor care au înregistrări de daune:
Maro - 51%
Galben – 50,6%
Roşu – 49,8%
Negru – 49,1%
Albastru – 47,7%
Gri – 44,7 %
Alb – 44,5 %.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: Cât câștigă magnații din spatele „celor 7 magnifici” – Apple, Tesla, Microsoft, Meta, Amazon, Alphabet și Nvidia? Zuckerberg are un salariu simbolic de 1 dolar
Citește pe www.zf.ro: Lovitură de teatru: Dezvoltatorul de jocuri Gameloft închide studioul din Cluj. Toţi cei 136 de angajaţi sunt concediaţi
Citește pe www.zf.ro: Băncile din România se schimbă la faţă. Cum se integrează Inteligenţa Artificială direct în operaţiuni
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Benny Gantz îi dă un ultimatum lui Netanyahu: „Cabinetul de război trebuie să formuleze un plan de război până pe 8 iunie – sau ne vom retrage din guvern”
Lovitură de teatru: Dezvoltatorul de jocuri Gameloft închide studioul din Cluj. Toţi cei 136 de angajaţi sunt concediaţi
Locul superb aflat la câteva minute de Braşov, dar care nu este o staţiune de pe Valea Prahovei. Preţurile sunt aproape cu jumătate mai mici decât la cazările din Sinaia sau Predeal
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Halep și-a luat casă la Dubai de peste un milion de euro! Iubitul de 57 de ani a contribuit
PROSPORT.RO
Imagini controversate din Iași, devenite virale. Gestul rușinos făcut de această blondă, în autobuz
CANCAN.RO
AMENDĂ în valoare de 1.725 lei pentru toți șoferii români care nu au acest act banal în mașinile lor
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe