Când programul tv se potriveşte cu meniul din farfurie. 52% dintre români iau masa în faţa televizorului

Jumătate dintre europeni iau cina în faţa televizorului, românii situându-se pe locul trei (52%), după italieni şi britanici, este concluzia unui sondaj realizat de către E.ON în opt ţări europene.

114 afișări
Imaginea articolului Când programul tv se potriveşte cu meniul din farfurie. 52% dintre români iau masa în faţa televizorului

Programul de la TV se asezonează cu meniul din farfurie. 52% dintre români iau masa în faţa televizorului

Programul de la televizor se potriveşte de cele mai multe ori cu pizza şi pastele, asta de vreme ce în Italia 68% din totalul gospodăriilor au televizorul pornit în timpul mesei. După italieni şi britanici (58%), românii urmează în topul celor care obişnuiesc să se uite la ştiri, reportaje, filme sau seriale în timp ce servesc cina, 52% dintre ei luând cina cu partenerul sau familia în faţa televizorului. Germania, unde 37% din populaţie deschide televizorul când mănâncă, este aproape de coada listei, cu procente mai mici lăudându-se doar Suedia (36%) şi Ungaria (33%).

În Germania este preferat şi ascultatul radioului în timpul meselor (23%), urmaţi de 14% români, în timp ce în alte ţări procentajul celor care preferă această formă de distracţie în timpul cinei se reduce la o singură cifră, ca de pildă Italia (6%) şi Turcia (8%). Cei care nu se uită tot timpul la televizor sau nu ascultă radioul, pot folosi smartphone-ul sau tableta în timpul mesei. Cel mai des acest lucru se întâmplă în Marea Britanie şi Turcia, lucru confirmat de câte 15% din respondenţi. Românii se plasează la medie, 11% având acest obicei în timp ce iau masa.

Chiar dacă mai demult cititul ziarului era cea mai populară activitate la micul dejun, ea a trecut acum pe ultimul loc între distracţiile de la masă. În prezent, numai 4% din europeni se mai bucură de această activitate la masă.

Rezultatele fac parte din sondajul „Living in Europe”, în cadrul căruia E.ON şi Kantar EMNID au chestionat 8.000 de persoane din Germania, Marea Britanie, Italia, Republica Cehă, România, Suedia, Turcia şi Ungaria.

 

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici