Oprescu: Aproximativ 4.000 de vehicule au trecut pe Pasajul Basarab, estimăm 80.000 de maşini pe zi

Aproximativ 4.000 de vehicule au trecut pe Pasajul Basarab duminică, între orele 6.00 şi 10.00 şi se estimează că zilnic podul ar putea fi tranzitat de 80.000 de maşini, a declarat primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, la centrul de monitorizare a traficului.

323 afișări
Imaginea articolului Oprescu: Aproximativ 4.000 de vehicule au trecut pe Pasajul Basarab, estimăm 80.000 de maşini pe zi

Oprescu: Aproximativ 4.000 de vehicule au trecut pe Pasajul Basarab, estimăm 80.000 de maşini pe zi (Imagine: Theodor Pana/Mediafax Foto)

Edilul şef al Capitalei a mers, duminică, la centrul de monitorizare a traficului din Şoseaua Olteniţei nr. 107, pentru a vedea cum se circulă pe Pasajul Basarab la câteva ore de la deschiderea traficului auto pe pod.

"Nu mă aşteptam să fie atât de mulţi şoferi la prima oră. M-a amuzat cel care stătea la coadă ca să fie primul care trece podul. În intervalul orar 6.00-10.00 dimineaţa au fost aproximativ 4.000 de vehicule. Estimăm ca zilnic să treacă peste pasaj 80.000 de maşini", a mai spus Sorin Oprescu.

Pe pod au fost montate 23 de camere fixe şi două mobile, iar sub pod sunt alte patru fixe şi două mobile.

Pasajul Basarab a fost deschis, duminică, traficului auto, la ora 6.00, când a fost permisă traversarea, mai mulţi şoferi aşteptând la coadă pentru a fi printre primii care trec podul.

Pe Pasajul Basarab circulă de duminică şi tramvaiele liniei 34. Regia Autonomă de Transport Bucureşti a anunţat că tramvaiele liniei 34 vor circula pe traseul actual între Calea Vitan şi Bulevardul Banu Manta, apoi pe un traseu prelungit pe Şoseaua Nicolae Titulescu, Pasajul Basarab, Şoseaua Orhideelor, Bulevardul Vasile Milea, Bulevardul Timişoara, Calea 13 Septembrie, Bulevardul Ghencea, până la terminalul "Ghencea".

Pasajul Basarab are 1,9 kilometri şi este cel mai lat pod hobant urban din Europa. Acesta face legătura rutieră şi de tramvai între Bulevardul Nicolae Titulescu - Şoseaua Orhideelor - Podul Grozăveşti - Bulevardul Vasile Milea, respectiv Şoseaua Grozăveşti, întregindu-se astfel inelul principal de circulaţie al Municipiului Bucureşti în partea de nord-vest. Proiectul cuprinde două traversări majore de obstacole, a râului Dâmboviţa peste podul existent lărgit şi a căii ferate în zona Gării de Nord.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici