RAR: Nu este obligatorie o altă verificare după cea de la Volkswagen în scandalul noxelor

Registrul Auto Român anunţă că, după efectuarea modificărilor, de către Volkswagen, la maşinile cu probleme, nu va mai fi nevoie de o altă verificare din partea RAR.

RAR: Nu este obligatorie o altă verificare după cea de la Volkswagen în scandalul noxelor

Anunţul RAR vine după ce grupul Volkswagen a făcut publice soluţiile pentru motoarele de 1.2, 1.6 şi 2 litri care echipează maşinile mărcilor VW, Skoda, Audi şi Seat implicate în scandalul noxelor.

Totodată, Registrul Auto Român anunţă că nu există o prevedere legală sau sancţiune în cazul în care grupul Volkswagen nu va informa RAR despre maşinile care nu se vor prezenta pentru modificări, scrie în exclusivitate ProMotor.
Totuşi, proprietarii maşinilor VW ar putea să fie afectaţi la un nou test ITP. Dar asta numai în cazul în care testul ar demonstra nerespectarea cerinţelor aplicabile din punct de vedere al menţinerii în circulaţie şi nu al admiterii pentru prima dată în circulaţie.

Potrivit RAR, acel proprietar are dreptul să circule cu maşina ca înainte, atât timp cât obţine ITP valabil.

Grupul VW a trimis deja către RAR listele cu maşinile afectate, iar Registrul Auto Român, la rândul sau, a comunicat grupului lista cu vehiculele afectate dintre cele importate în regim individual (de regulă vehicule second-hand), astfel încât s-a ajuns la cifra cunoscută de 105.300 vehicule (din parcul naţional) afectate de softul pirat.

Volkswagen Amarok va fi primul model din cele produse de mărcile grupului Volkswagen implicate în scandalul normelor de poluare.

În decembrie 2015, Grupul Volkswagen a prezentat Autorităţii Naţionale Germane pentru Transport Motorizat (KBA) măsurile tehnice specifice pentru motoarele EA189 afectate de scandalul emisiilor. Conform celor agreate, la finele lunii ianuarie Volkswagen a început implementarea măsurilor pentru motoarele cu capacitatea de 2,0 litri. În următoarele câteva luni, măsurile vor fi implementate pentru motoarele cu capacităţi de 1,2 şi 1,6 litri.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

comentează și tu Momentan sunt 5 comentarii
Taguri:
VOLKSWAGEN ,
RAR ,
PROMOTOR
COMENTARII
  • covrigu 5 feb 2016

    Nu va ambalatii,nu uitati ca volkswagen afost prinsa trisand in SUA nu in europa,si acolo au primit sanctiuni,aici in uniunea europeana nu se va intampla sa primeasca sanctiuni,nu uitati cine conduce uniunea europeana!!!

  • Benz 5 feb 2016

    Normal ca nu trebuie pt ca oricum is mici copii (RAR) si nu isi dau seama si nu au tehnica necesara.....In Germania ADAC cheama membrii sa lase masinile pt 3 saptamani la ei pt verificari timp in care posesorul primeste masina la schimb.

  • dan 5 feb 2016

    europa a impus mcv-ul ca si control asupra romaniei dar nu vede coruptia din germania.ne monitorizeaza pe noi dar pe nemti cine ii verifica?tot ei ar trebui judecati ptr chemarea emigrantilor cu distrugerea tarilor prin care au trecut.vedeti cum e lumea asta?unii sunt fraieri altii jmecheri.

  • vezi toate comentariile
COMENTEAZĂ ŞI TU
Eroare: Câmpurile marcate cu roşu nu sunt valide!
Comentariul a fost adǎ ugat!

Cod captcha invalid!

Introdu numǎrul din imagine:

* Faceţi click pe imagine pentru a genera alt numǎr
ŞTIRILE ZILEI
Versiunea: mobil  |  completa

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.

ULTIMA ORĂ
DECIZIA ULUITOARE pe care românii se pregătesc s-o anunţe public după Brexit. Primele sute au făcut-o deja