Consumul de alcool în cantităţi mici nu afectează sarcina

Alcoolul băut în cantităţi mici sau ocazional nu poate afecta evoluţia sarcinii sau sănătatea viitorului bebeluş. Aceasta este concluzia unui studiu realizat de cercetătorii de la Colegiul Universitar din Marea Britanie, potrivit Gândul.

Consumul de alcool în cantităţi mici nu afectează sarcina

Specialiştii au monitorizat evoluţia a 11.500 de copii, de la momentul conceperii până la momentul venirii pe lume.

Dr. Yvonne Kelly, autorul studiului, spune că bebeluşii voluntarelor care au băut câte un pahar de alcool cel mult de două ori pe săptămână pe timpul sarcinii erau perfect sănătoşi.

Citeşte mai multe despre cum afectează alcoolul sarcina pe www.gandul.info.



comentează şi tu Momentan sunt 0 comentarii
Taguri:
sarcină ,
alcool ,
sănătate
COMENTARII

Nu exista comentarii

COMENTEAZĂ ŞI TU
Eroare: Câmpurile marcate cu roşu nu sunt valide!
Comentariul a fost adǎ ugat!

Cod captcha invalid!

Introdu numǎrul din imagine:

* Faceţi click pe imagine pentru a genera alt numǎr
ARTICOLE PE ACEEAŞI TEMǍ Nu existǎ articole similare
ŞTIRILE ZILEI
Versiunea: mobil  |  completa