Au trecut nouă ani de când Steve Jobs a murit. Încotro se îndreaptă Apple?

  • Mulţi s-au întrebat dacă direcţia în care merge Apple este cea bună
  • Ken Segall, fost director de creaţie crede că Apple îşi pierde viziunea
  • Apple este cea mai valoroasă companie din lume, estimată la 2 trilioane de dolari
1538 afișări
Imaginea articolului Au trecut nouă ani de când Steve Jobs a murit. Încotro se îndreaptă Apple?

Sursa foto: profimedia

No Cash, no Jobs, no Hope, don’t let Kevin Bacon die. Un banc care a circulat mult acum 9 ani, când ne-a părăsit Steve Jobs, după ce muriseră Bob Hope şi Johnny Cash.

Mulţi s-au întrebat dacă Apple merge într-o direcţie bună după moatrea lui Steve Jobs. Şi, ca peste tot, părerile sunt împărţite.

Unii sunt de părere că Apple s-a plafonat, că inovaţia a dispărut odată cu viziunea lui Jobs. Şi le poţi da dreptate dacă eşti de părere că cea mai mare inovaţie la noile tipuri de iPhone este dispariţia jack-ului de căşti.

Ken Segall, fostul director de creaţie de pe vremea lui Steve Jobs crede că Apple îşi pierde treptat viziunea şi acea simplitate pe care Jobs a impus-o.

KEN SEGALL, fost director de creaţie Apple: Ce l-a făcut pe Steve Jobs genial a fost credinţa în puterea lucrurilor simple şi a vrut să fie sigur că produsele sale încorporează asta. 1.01 MUSCĂ 4.33 Cred că asta a fost puterea lui Steve Jobs, că privea experienţa creată de Apple, cu un ochi foarte critic, din poziţia clientului. 

De cealaltă parte însă sunt cei care se uită pe cifre şi văd că Apple este cea mai voloroasă companie din lume, cu o capitalizare de peste 2 trilioane de dolari. Şi acesta este meritul lui Tim Cook, omul care a preluat moştenirea lui Steve Jobs şi care recunoaşte că nu şi-a propus niciodată să fie un alt Steve Jobs.

TIM COOK, CEO Apple: Nu am vut niciodată intenţia să fiu ca el, pentru că ştiam că pot fi doar cel care sunt. Nu sunt actor, aş fi groaznic la Hollywood. Şi asta am urmărit, să fiu cel mai bun Tim Cook care por fi. 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici