În luna mai, TVR a scos la concurs postul de director al Direcţiei Marketing şi Vânzări, ocupat interimar la momentul respectiv de Anca Gheorghe.
În urma concursului care a avut loc miercuri, pentru ocuparea postului de director Direcţia Marketing şi Vânzări, a fost declarată admisă Anca Gheorghe. Eventualele contestaţii se vor depune până vineri, 17 iunie, ora 15.30.
La concurs s-au înscris două persoane, după cum au declarat pentru MEDIAFAX surse.
Comisia de evaluare pentru acest concurs a fost formată din: Cristina Simion, Victor Dobre, Dan Petre, Titi Dincă, Daniel Vistorovschi, Silvia Ciurescu şi Sorin Rada (ultimii doi din partea sindicatelor din Televiziunea Română).
Din postura de director de Marketing şi Vânzări, Anca Gheorghe trebuie să planifice, să organizeze, să coordoneze şi să răspundă de activitatea tuturor structurilor din cadrul Direcţiei Marketing şi Vânzări.
Probele pentru concursul pentru ocuparea postului de director al Direcţiei Marketing şi Vânzări au fost următoarele: notare proiect managerial (probă eliminatorie), test limba engleză şi interviu final. Candidaţii selectaţi în urma primei probe (notarea proiectul managerial) au susţinut apoi evaluarea psihologică.
Anca Gheorghe a fost numită director interimar al Direcţiei Marketing şi Vânzări din Televiziunea Publică pe 10 ianuarie 2011. Anterior, în perioada 2007 – 2010, poziţia de director de marketing al TVR a fost ocupată de Simona Dobrescu, care a plecat din TVR „prin acordul părţilor”.
Anca Gheorghe, în vârstă de 38 de ani, a revenit în Televiziunea Publică pe 15 august 2010, în postura de consilier pe probleme de marketing al lui Alexandru Lăzescu, preşedintele-director general al TVR. Atunci ea şi-a dat demisia din funcţia de director de marketing al Kanal D, post pe care l-a ocupat în perioada iulie 2008 – august 2010.