Campanie de promovare turistică a României la CNN, Euronews şi Eurosport

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a început campania de promovare României ca destinaţie turistică pe trei posturi de televiziune internaţionale, respectiv CNN, Euronews şi Eurosport, care vor difuza trei spoturi timp de un an.

1672 afişări
Imaginea articolului Campanie de promovare turistică a României la CNN, Euronews şi Eurosport

Campanie de promovare turistică a României la CNN, Euronews şi Eurosport

"Conceptul spoturilor subliniază valorile României, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza încă pe o natură în mare parte neatinsă şi «sănătoasă», o resursă rară şi valoroasă pentru viitorii vizitatori. Conceptul creativ al spoturilor pune în valoare moştenirea culturală românească, un mix bogat de influenţe istorice, autenticitate românească şi tradiţional", se arată într-un comunicat al MDRT.

Unul dintre cele trei spoturi va avea o durată de 30 de secunde şi va fi unul de prezentare generală, iar celelalte două vor avea 20 de secunde şi vor promova turismul în natură şi cel cultural.

Posturile de televiziune internaţionale au fost selectate în funcţie de audienţa (spectatori unici pe săptămână) în rândul persoanelor cu venituri peste medie care călătoresc (în interes de afaceri si de plăcere, cel puţin 6 călătorii pe an), conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.

Valoarea totală a campaniei de promovare este de 4,96 milioane euro, cu TVA inclus, din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional 2007-2013. Compania câştigătoare a licitaţiei prin care s-au achiziţionat serviciile de publicitate este Media Investment Communication.

"Obiectivul general al campaniei este promovarea brandului turistic naţional pe canalele internaţionale de televiziune, în scopul creării unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică, al creşterii gradului de cunoaştere a ţării noastre pe plan internaţional, al consolidării vizuale a brandului de destinaţie şi al creşterii numărului de turişti proveniţi în special de pe principalele pieţe prioritare identificate în Master Planul pentru Dezvoltarea Turismului Naţional 2007 - 2026", arată sursa citată.

Spoturile TV au rolul de consolidare vizuală a brandului de destinaţie.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

  

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici