CNN.com se relansează, punând accentul pe vizual şi social media

CNN.com se relansează, luni, în cadrul unei schimbări de imagine semnificativă, prin care site-ul va pune accentul pe elemente vizuale orientate către social media, informează Media Week.

35 afișări
Imaginea articolului CNN.com se relansează, punând accentul pe vizual şi social media

CNN.com se relansează, punând accentul pe vizual şi social media

Relansarea CNN.com a fost anunţată în cadrul unei conferinţe organizate de KC Estenson, vicepreşedinte şi General Manager CNN.com, care a prezentat noul look al site-ului jurnaliştilor şi advertiserilor.

"Aceasta este o revoluţie pentru noi", a spus el, adăugând că, până acum, CNN a fost "un site care a pus accentul în principal pe text", echivalând, în ochii consumatorilor, cu "o maşină de livrat ştiri de ultimă oră". El a explicat că "ne-am provocat pe noi înşine să ne schimbăm".

Noua pagină principală a site-ului este împărţită în trei coloane, cu ştirile de ultimă oră plasate în dreapta şi cu un video player supradimensionat în centrul paginii. De altfel, conţinutul video este mai prezent în cadrul paginilor individuale de articole, fiind postat chiar alături de text. În unele cazuri, utilizatorii pot să mărească şi să micşoreze videoclipuri în timp ce citesc diverse materiale.

"Este vorba de o poveste constantă de evoluţie", a explicat Estenson, referindu-se la această schimbare de look a CNN.com. "Acesta este un site care le place oamenilor. Versiunea cea veche reflecta modalităţi diferite, învechite, de utilizare a internetului. În plus, prima pagină are ca obiectiv să prezinte mai multe dintre conţinuturile extraordinare pe care le avem. Pe vechea pagină de primire a site-ului, totul era la fel. Acum avem elemente vizuale de diferite mărimi, pentru diferite materiale", a spus el.

Site-ul remodelat oferă mai multe posibilităţi utilizatorilor de a participa la realizarea ştirilor. Aproape fiecare pagină a site-ului include opţiunea de adăugare de comentarii. În plus, utilizatorii îşi pot personaliza experienţa CNN.com prin adăugarea de ştiri locale, sport, informaţii meteo şi referitoare la preţul acţiunilor.

Pe lângă noul look, CNN.com a anunţat şi încheierea de noi parteneriate, precum şi lansarea de noi oferte de conţinut. Site-ul încearcă să îşi traducă succesul recent în acoperirea chestiunilor politice şi în ceea ce priveşte divertismentul şi editorialele.

Pentru a acoperi mai bine lumea divertismentului, CNN.com a încheiat parteneriate cu revistele Entertainment Weekly şi People. În plus, CNN.com intenţionează să lanseze şi un joc online, CNN Challenge, în care vor apărea prezentatori ai canalului TV cum ar fi Anderson Cooper şi Larry King.

În ceea ce priveşte editorialele şi comentariile, CNN.com pare să vrea să copieze amestecul de succes al HuffingtonPost.com, care combină materialele referitoare la celebrităţi cu ştirile politice serioase. Noua secţiune CNN Opinion va avea colaboratori regulaţi, de la jurnalistul conservator David Frum, la expertul în reţele sociale Pete Cashmore, CEO al Mashable.com, sau actorul John Leguizamo.

În plus, CNN.com va încerca să recreeze şi succesul parteneriatelor sale cu Facebook, realizate cu ocazia învestiturii lui Barack Obama sau a funeraliilor lui Michael Jackson. Astfel, pe 9 noiembrie, site-ul va găzdui un webcast de 90 de minute în care Oprah Winfrey va discuta cu fanii cele mai recente recomandări ale clubului ei de carte.

Publicitatea nu a ocupat un rol important în prezentarea CNN.com, dar probabil va avea un rol semnificativ în relansarea de săptămâna viitoare. Astfel, luni, utilizatorii site-ului vor găsi pagina veche de primire a site-ului, după care vor vizualiza o reclamă pentru Lexus şi, în momentul în care revin la pagina iniţială, aceasta va fi versiunea nouă.

Potrivit informaţiilor date publicităţii la prezentarea noului design al CNN.com, site-ul are 38 de milioane de vizitatori unici în fiecare lună, 1,7 miliarde de pagini vizualizate şi peste 100 de milioane de accesări pentru videoclipuri. De la lansare şi până acum, pe site-ul CNN.com au fost vizualizate 121 de miliarde de pagini.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici