- Home
- Cultură-Media
- LONDRA, (15.04.2009, 15:56)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Majoritatea advertiserilor americani folosesc Twitter, LinkedIn, Facebook şi blogurile
Circa 90% dintre advertiserii americani folosesc în prezent platforme de socializare pentru a se promova, cele mai populare site-uri sociale folosite fiind Twitter, LinkedIn, Facebook, dar şi blogurile, informează Warc.com.
70 afișări
Circa 90% dintre advertiserii americani folosesc Twitter, LinkedIn, Facebook şi blogurile
În pofida faptului că din ce în ce mai mulţi advertiseri folosesc platformele de socializare pentru a se promova, există îndoieli privind sistemul de măsurare a eficienţei publicităţii pe astfel de site-uri.
Cercetătorul de piaţă Michael Stelzner a realizat un sondaj, pe un eşantion de 880 de advertiseri, în numele organizatorilor Social Media Success Summit 2009. Potrivit rezultatelor sondajului, 88% dintre respondenţi folosesc platformele de socializare pentru a se promova.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Democrația reală înseamnă că tu, cetățeanul, ai putere decizională. Monopolul partidelor din România trebuie spart
-
Uniunea Europeană a găsit bani pentru înarmare. Un fond 400 de miliarde de euro ar putea fi folosit pentru investiţii în apărare
-
România încheie Campionatele Europene de gimnastică artistică de la Rimini cu locul 4 la senioare
-
Avertisment al serviciilor secrete europene: Rusia pregăteşte activ atentate cu bombă sub acoperire, atacuri incendiare şi distrugeri ale infrastructurii pe teritoriul european
De asemenea, 86% dintre respondeţi folosesc Twitter, 79% - blogurile , 78% - LinkedIn, iar 77% - Facebook.
Pe de altă parte, platforma video YouTube este folosită în strategia de promovare de circa 41% dintre advertiserii care au luat parte la sondaj, în timp ce 31% dintre aceştia folosesc promovarea pe forumuri.
Circa 64% dintre participanţii la sondaj au declarat că au petrecut, în medie, cinci ore pe săptămână dezvoltând iniţiative legate de platformele de socializare, în timp ce 39% au petrecut peste 10 ore pe săptămână pentru acelaşi tip de activităţi. 9,6% dintre respondenţi au precizat că petrec peste 20 de ore pe săptămână rezolvând activităţi care au legătură cu site-urile sociale.
De asemenea, potrivit sondajului, 33% dintre participanţi au declarat că platformele de socializare i-au ajutat în finalizarea unor afaceri.
Citește pe alephnews.ro: Ce program are zilnic Elon Musk? CEO-ul Tesla își începe dimineața derulând pe social media
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Ţara din Europa care se pregăteşte pentru un război la scară largă cu Rusia. ”Am testat deja economia de război, trebuie să fim pregătiţi pentru o criză pe termen lung”
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Mădălina Ghenea, despărțire oficială bombă de iubit chiar în ziua de Paște! Românca a rupt tăcerea despre relația intimă cu milionarul
PROSPORT.RO
Ce trebuie să faci neapărat azi, pe 6 mai, în a doua zi de Paște. Tradiția datează de secole în România
CANCAN.RO
Medicul Mihaela Bilic spune ce se întâmplă în organismul tău când mănânci drob de miel, de fapt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe