Meciul FC Barcelona - Manchester United a adus TVR încasări din publicitate de circa 50.000 de euro

Publicitatea atrasă de Splendid Media pentru TVR în timpul meciului dintre FC Barcelona şi Manchester United, difuzat în direct sâmbătă pe TVR 1, şi în emisiunea "Studio UEFA Champions League", care a precedat şi a urmat partida, se ridică la circa 50.000 de euro, au declarat pentru MEDIAFAX surse.

45 afișări

TVR 1 a transmis sâmbătă, de la ora 21.45, meciul de fotbal dintre FC Barcelona şi Manchester United, care şi-au disputat trofeul UEFA Champions League 2011.

TVR 1 a fost unul dintre cele doar zece posturi de televiziune din lume care au putut avea un "Peach View Studio" în stadionul Wembley din Londra, unde s-a jucat cea mai importantă finală din sezonul competiţional al cluburilor de fotbal din Europa.

Transmisiunea directă a meciului FC Barcelona - Manchester United, comentată de Marian Olaianos şi Emil Hossu Longin, a fost precedată, de la ora 20.45, de emisiunea "Studio UEFA Champions League", comentatori fiind Cosmin Cernat, Marius Mitran/ Cristian Mîndru, Aurel Ţicleanu. Emisiunea "Studio UEFA Champions League" a continuat şi de la ora 00.00, după meciul FC Barcelona - Manchester United.

Meciul FC Barcelona - Manchester United a fost transmis în direct şi pe TVR HD.

FC Barcelona a câştigat trofeul Ligii Campionilor, al patrulea din istoria clubului, după ce a învins, sâmbătă, pe Wembley, cu scorul de 3-1 (1-1), formaţia engleză Manchester United, în finala competiţiei.

Splendid Media este regia care gestionează şi vinde spaţiul publicitar al TVR.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici