Mediafax lansează un nou flux de ştiri pentru mass-media, English Wire

Mediafax, cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România, lansează, joi, 2 aprilie, un nou flux de ştiri, English Wire, disponibil pe site-ul www.news.mediafax.biz.

1464 afișări
Imaginea articolului Mediafax lansează un nou flux de ştiri pentru mass-media, English Wire

Mediafax lansează un nou flux de ştiri pentru mass-media, English Wire

Utilizatorii acestui site, reprezentând companii media, instituţii publice şi companii, pot avea acces la circa 30 de ştiri în limba engleză, în fiecare zi. English Wire cuprinde cele mai importante informaţii ale zilei, cu precădere din domeniile politic, social şi economic, dar şi din sport şi divertisment.

Fluxul se adresează publicaţiilor în limba engleză din România, instituţiilor de presă care au pagini sau rubrici de ştiri în engleză, companiilor media străine, precum şi instituţiilor publice care vor să aibă acces la o selecţie a celor mai importante ştiri ale zilei, în limba engleză.

"Prin lansarea English Wire, Mediafax îşi diversifică oferta pentru clienţii site-ului www.news.mediafax.biz, furnizând un flux de ştiri util tuturor celor care vor să aibă acces rapid la ştirile zilei în limba engleză. Aproximativ două treimi din numărul total de ştiri difuzate zilnic pe English Wire sunt de interes general, mai ales din domeniile politic şi social, în timp ce restul reprezintă informaţii economice", spune Gabriela Ralea, Unit Manager Mediafax Mass-Media News.

Pe www.news.mediafax.biz, English Wire se alătură produselor Online News (ce cuprind informaţii din domenii ca politic-intern, politic-extern, social-eveniment şi externe), Economic, Life, Sport, Moldova News, Transilvania News, Ştiri în limba maghiară, Ştirile zilei, Web General, Web Economic, Web Life, Web Sport şi Week-end, deja existente pe site.

Pe lângă aceste produse, www.news.mediafax.biz - platfoma unică de transmitere a informaţiilor Mediafax către mass-media - oferă acces la serviciile Comunicate, Comunicate electorale, Calendar, Audio, Arhivă audio, Arhivă text şi Biografii.

www.news.mediafax.biz a fost lansat în ianuarie 2008, ca noua platformă unică de transmitere a informaţiilor Mediafax către mass-media. Site-ul permite clienţilor acces în timp real la peste 500 de ştiri transmise zilnic de redacţia Mediafax. Prin lansarea versiunii a doua a site-ului, în iulie 2008, www.news.mediafax.biz a devenit primul site pentru mass-media prin care utilizatorii au acces la informaţii integrate despre un eveniment, în format text şi audio, la care se adaugă preview-uri ale imaginilor de la acelaşi eveniment, furnizate de Mediafax Foto.

www.news.mediafax.biz a câştigat premiul Internetics 2008 la secţiunea Publishing, categoria Ştiri.

Mediafax este cel mai mare furnizor de informaţie generală şi de afaceri din România. Înfiinţată în 1991, compania Mediafax face parte din cel mai mare trust media din România, MediaPro, şi are peste 2.000 de clienţi din mass-media, sectorul public şi cel de afaceri. Printre produsele şi serviciile Mediafax se numără fluxuri zilnice de ştiri şi fotografie de presă, înregistrări audio cu declaraţii şi interviuri în exclusivitate, servicii de monitorizare de presă şi de distribuţie de comunicate de presă, anuare de specialitate, conţinut multimedia pentru telefonia mobilă. Din 2007, Mediafax se adresează în mod direct şi consumatorilor finali, nu doar sectorului business, prin www.mediafax.ro. În 2008, Mediafax a devenit prima agenţie de presă din România ce şi-a exportat modelul de business, odată cu lansarea companiei Mediafax din Cehia.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici