- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (13.10.2011, 17:04)
- ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Tudor Giurgiu: Nu poţi să mai finanţezi un proiect fără să îl promovezi mai întâi
În trecut, era nevoie de finanţare pentru un eveniment şi apoi urma partea de promovare, în prezent, un proiect nu poate fi finanţat dacă nu este mai întâi promovat, a explicat, joi, Tudor Giurgiu, preşedintele Festivalului Internaţional de Film Transilvania, la Graffiti BBDO - The next 20 years.
219 afișări
Tudor Giurgiu (Imagine: Theodor Pana/Mediafax Foto)
Regizorul Tudor Giurgiu a vorbit despre Festivalul Internaţional de Film Transilvania (TIFF) şi felul în care s-a dezvoltat TIFF-ul pe partea de new media. El a pus în evidenţă felul în care peisajul media s-a schimbat în ultimii ani şi efectele acestei schimbări asupra industriei filmului şi evenimentelor conexe.
"Am realizat că lucrurile se schimbă foarte mult în felul în care se comunică. În trecut, aveai nevoie de finanţare pentru un proiect şi apoi urma partea de promovare, însă, în prezent, un proiect nu mai poate fi finanţat fără să îl promovezi înainte", a explicat Giurgiu.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Antreprenorii, managerii din privat, oamenii de business, trebuie să se implice mai mult în guvernarea României
-
Războiul din Ucraina, ziua 801. Rusia protestează faţă de declaraţiile făcute de Madron şi de Cameron: escaladare directă / Ucraina a lansat ghidul pentru Olimpiadă: sportivii nu au voie să dea mâna cu ruşii
-
Eurovision 2024: Croaţia, Elveţia şi Ucraina sunt favorite
-
Sâmbăta Mare. Lumina Sfântă soseşte în această seară în România. Semnficaţia momentului
În ceea ce priveşte strategia de promovare a TIFF, Giurgiu a explicat importanţa prezenţei pe internet prin activitatea de pe reţeaua de socializare Facebook şi prin crearea canalului TV online TIFF TV, care s-a bucurat de un mare succes.
El a explicat felul în care noile medii au făcut ca filmele în sine şi evenimentele legate de film să devină parte a unui proces mai amplu de comunicare şi promovare.
"Spectatorii de film şi cei care vin la un festival trebuie căutaţi prin alte mijloace, nu mai sunt suficiente mijloacele tradiţionale", a mai spus Giurgiu.
Pe de altă parte, Tudor Galoş, reprezentant al Microsoft România, a vorbit despre aplicaţiile creative şi impactul lor asupra experienţei online a utilizatorilor.
Citește pe alephnews.ro: Un loc de parcare din Amsterdam se vinde cu 500.000 de euro. Cum se justifică prețul
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk dezvoltă o „mașină de știri” cu ajutorul lui Grok: „Contează doar ce spun oamenii despre știri”
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 06:51
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 801. Rusia protestează faţă de declaraţiile făcute de Madron şi de Cameron: escaladare directă / Ucraina a lansat ghidul pentru Olimpiadă: sportivii nu au voie să dea mâna cu ruşii
-
ieri, 23:08
Război civil în Myanmar. Militarii aflaţi la putere le interzic bărbaţilor să lucreze în străinătate