- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (05.11.2013, 12:52)
- Liviu Iancu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Atracţiile turistice româneşti, promovate pe taxiurile londoneze. Campania va costa peste 5 milioane de euro
România va începe anul viitor o campanie de promovare outdoor în valoare de peste 5 milioane de euro în mai multe ţări, care va include reclame la metrou, în aeroporturi, pe autostrăzi, autobuze şi pe celebrele taxiuri londoneze.
824 afișări
Atracţiile turistice româneşti, promovate pe taxiurile londoneze. Campania va costa peste 5 milioane de euro (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"Vom începe un proiect de promovare outdoor a României pe pieţele ţintă (SUA, Germania, Austria, Franţa, Marea Britanie, Spania, Italia etc.), dar şi pe unele pieţe de oportunitate, cum ar fi Israel, Turcia sau Republica Moldova", a declarat agenţiei MEDIAFAX Răzvan Filipescu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT), prezent la târgul World Travel Market, care se desfăşoară în perioada 4-7 noiembrie la Londra.
Proiectul se va derula pe următorii doi ani şi va costa 5-6 milioane de euro.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Antreprenorii, managerii din privat, oamenii de business, trebuie să se implice mai mult în guvernarea României
-
Moscova reacţionează la declaraţiile lui Macron şi David Cameron: Este o escaladare directă a tensiunilor în jurul conflictului ucrainean
-
F-35 pentru România. Un model expoziţional al avionului de generaţia a cincea va fi prezent la BSDA 2024
-
Spionajul american avertizează: Războiul din Ucraina nu se va încheia prea curând
"Sunt prevăzute diferite modalităţi de promovare outdoor. În Marea Britanie, de exemplu, România va fi promovată de la taxiuri până la clădiri, metrouri şi aeroporturi. Vor fi promovate produsele turistice ale României. Toată promovarea se face în baza unei analize detaliate a fiecărei pieţe. Vom promova turismul cultural, turismul în natură şi ecoturismul", a spus Filipescu.
Atracţiile turistice româneşti vor fi prezentate pe aproximativ 150 de taxiuri din Londra.
Filipescu a adăugat că panourile publicitare vor fi amplasate şi în zone de tranzit, aeroporturi, în staţii de metrouri şi pe autostrăzi. În Spania reclamele vor fi făcute şi pe autobuze.
Citește pe alephnews.ro: Elon Musk dezvoltă o „mașină de știri” cu ajutorul lui Grok: „Contează doar ce spun oamenii despre știri”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Puncte cheie din interviul extins al lui Macron cu The Economist. Xi Jinping, surpriza interviului: „China nu-și dorește o Rusie care destabilizează, un Iran cu arme nucleare sau un Orient Mijlociu cufundat în haos”
Avertismentul sumbru şi profetic al lui Macron pentru Europa, o regiune în pericol de moarte: Se întâmplă mult mai rapid decât credem şi poate duce la o moarte mult mai brutală decât ne putem imagina
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:34
-
ieri, 22:00