Cea mai nouă metodă de a plăti la restaurant este recunoaşterea facială, conform exemplului unui KFC din China, arată CNN.
Clienţii restaurantului KFC din China, cunoscut sub numele de KPro, plasează comanda la un terminal care le scanează, ulterior, faţa. Dacă imaginea se potriveşte cu cea din ID-ul stocat în sistem, clientul trebuie să mai introducă doar numărul de telefon.
Ant Financial, un partener al gigantului chinez de comerţ electronic Alibaba, a lansat noul serviciu în oraşul estic Hangzhou. Este ultimul exemplu al utilizării recunoaşterii faciale de către întreprinderi şi agenţii guvernamentale, în cea mai populată naţiune din lume. Sistemul se bazează pe platforma digitală de plată a Ant Financial, numită Alipay, care are mai mult de jumătate de miliard de utilizatori din întreaga lume şi permite deja oamenilor să se conecteze cu aplicaţia doar scanându-şi faţa. Ant spune că restaurantul KFC din China este primul magazin fizic din lume care utilizează software-ul de recunoaştere facială pentru a efectua plăţi.
Citeşte continuarea pe Business Magazin
Citeşte şi: România, pe locul al patrulea, cu 65 de firme în Topul 500 mari companii din Europa de Est | Care sunt cele mai bine plasate afaceri româneşti
Citeşte şi: Ce aduce nou Legea Turismului: Serviciile de autorizare şi clasificare a unităţilor de cazare vor fi făcute în paralel de consiliile judeţene şi Ministerul Turismului
Citeşte şi: Top 3 oraşe din România, unde s-au vândut cele mai multe imobile în 2017. Care este situaţia la nivel naţional