- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (22.09.2017, 19:28)
- Anca Olteanu , Mediafax
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
CFR SA a semnat contractul pentru studiul de fezabilitate pe tronsonul Bucureşti-Giurgiu-Frontieră
CFR SA şi Asocierea Baicons Impex SRL-Acciona Ingenieria SA au semnat contractul pentru studiul de fezabilitate pentru modernizarea liniei Bucureşti-Giurgiu-Frontieră, inclusiv Podul de la Grădiştea, valoarea contractului fiind de 8 milioane de lei, iar durata de implementare de 18 luni.
193 afișări

Studiul de fezabilitate va prezenta varianta optimă de traseu şi planificarea activităţilor proiectului tehnic printr-o soluţie de execuţie a lucrărilor pe două loturi: lucrări la podul peste râul Argeş, între staţiile Vidra şi Grădiştea (lot I) şi lucrări la infrastructura feroviară între staţiile CF Bucureşti Nord şi Giurgiu Nord, până la Frontieră (lot II), potrivit unui comunicat transmis vineri de CFR SA.
Sursa de finanţare pentru realizarea studiului de fezabilitate este asigurată din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Operaţional Infrastructură Mare. Valoarea totală a contractului este de 7.950.000 RON (fără TVA) şi are o durată de implementare de 18 luni.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Aproape 95% din istoria omenirii este invăluită în mister. Cercetătorii susțin că oamenii au fost aduși pe Pământ de pe o altă planetă
-
Mircea Geoană: Anticipăm un război de lungă durată în Ucraina
-
Dreptul la avort este din nou în pericol în Europa după decizia din SUA. Activiştii conservatorii capătă tot mai multă putere
-
COMENTARIU Sorin Avram: Meditaţiile profesorului Klaus Iohannis, mai ieftine cu 50 de bani
În prima etapă se va elabora documentaţia tehnico-economică (termen 9 luni) pentru lansarea procedurii de proiectare şi execuţie a lucrărilor în vederea redeschiderii circulaţiei pe podul de cale ferată râul Argeş (Podul Grădiştea), iar în etapa a doua vor fi stabilite soluţiile pentru modernizarea liniei Bucureşti Nord - Giurgiu Nord - Fontieră.
Obiectivul general al proiectului este modernizarea liniei CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Frontieră la standarde europene, îmbunătăţirea confortului şi a siguranţei feroviare, reducerea timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie pe întregul tronson, creşterea traficului de marfă de tranzit, precum şi prin asigurarea legăturilor/conexiunilor feroviare aferente segmentelor Jilava - Bucureşti Progresu şi Giurgiu Nord - Giurgiu Oraş.




Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.


TACATACA.PROSPORT.RO

GANDUL.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe