- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (21.11.2023, 10:52)
- Cosmin Pirv
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
CSALB: Număr record de cereri şi de dosare de negociere înregistrate într-un an
CSALB a înregistrat de la începutul anului cel mai mare număr de cereri şi de dosare de negociere înregistrate într-un an, de la începutul activitaţii, în 2016.
241 afișări

CSALB: Număr record de cereri şi de dosare de negociere înregistrate într-un an
De la începutul anului, peste 2.640 de consumatori au solicitat o negociere cu băncile şi IFN-urile în cadrul CSALB. Principalele probleme pe care le-au semnalat au fost legate de dificultăţile întâmpinate în plata ratelor. Majoritatea dintre cele 680 de negocieri purtate de la începutul anului au avut drept rezolvare restructurarea şi reeşalonarea creditelor, diminuarea soldului, reducerea dobânzilor şi ştergerea datoriilor generate de întârzierile la plată.
Soluţiile negociate prin intermediul conciliatorilor CSALB au avut ca principal obiectiv reducerea ratelor lunare şi ajustarea contractelor de credit la situaţiile financiare din prezent ale consumatorilor.
ULTIMELE ȘTIRI
-
ChatGPT Trend. Chatbot-ul creează trecutul, prezentul și viitorul. Cum va arată McDonalds în 2070
-
Războiul din Ucraina, ziua 659. A intrat râca între ucraineni: Primarul Kievului îl atacă pe Zelenski / Xi îl primeşte pe Lukaşenko pentru a doua oară într-un an
-
HOROSCOP luni, 4 decembrie. Începuturi şi provocări noi pentru patru zodii
-
Cutremur de 4,7 în acestă noapte. Seismul s-a simţit şi în Bucureşti
„Aceste lucruri arată că instituţiile de credit au venit în sprijinul consumatorilor, dar şi faptul că asistăm la o creştere a nivelului de educaţie financiară în rândul populaţiei. Oamenii acţionează mai repede atunci când întâmpină greutăţi, se informează şi intră mai des în dialog cu banca sau cu IFN-ul. CSALB este una dintre aceste modalităţi de dialog, prin conciliere, şi ne bucurăm că soluţionarea amiabilă este accesată de tot mai mulţi consumatori şi bănci. Sunt semne ale sănătăţii financiare de care societatea românească dă dovadă în prezent”, a declarat Alexandru Păunescu, reprezentantul Băncii Naţionale a României în cadrul CSALB.
CSALB are cel mai mare număr de cereri şi de dosare de negociere înregistrate într-un an, de la începutul activităţii, în 2016.
Restructurarea şi reeşalonarea creditelor a fost, împreună cu refinanţările, principala opţiune de rezolvare a problemelor identificată de consumatori (33%), potrivit sondajului CURS realizat în vara anului 2023, la cererea CSALB.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.



CANCAN.RO

GANDUL.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 09:45
LIVE TEXT Război Israel- Hamas. Acţiunea la sol începe în sudul Gazei / Erdogan merge în Qatar / Armata israeliană anunţă că l-a ucis într-un atac aerian pe Haitham Khuwajari, comandat al Hamas
-
astăzi, 08:42
Miting de protest la sediul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie din Bucureşti